اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دشمن‌شناسی ملت اوج بصیرت در دفع توطئه‌ها است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ دشمن‌شناسی ملت ایران نشأت گرفته از بصیرتی است که در دفع توطئه‌ها می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

دشمن‌شناسی ملت اوج بصیرت در دفع توطئه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و پیوند امت با ولایت در حسینیه ثار‌الله سپاه اردبیل اظهار داشت: در حادثه فتنه 88 ادعای دروغین کاندیداهایی که سخن از دیانت‌، تبعیت از خط امام،‌ ولایت و هویت انقلاب اسلامی داشتند برملا شد و همه فهمیدند که عده‌ای خواص بی‌خاصیت نمی‌توانند برای این ملت تصمیم‌گیری کنند هر چند که از سابقه انقلابی و مبارزاتی برخوردار بودند اما در این امتحان مردود شدند.

وی خاطرنشان کرد: در 9 دی حقیقتاً نقاب از چهره توطئه‌گرانی برداشته شد که احساس می‌کردند با کسب 14 میلیون رای می‌توانند جایگاه و پایگاهی در این نظام و دل ملت داشته باشند اما هیچ وقت در این هدف شوم خود موفق نشدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد:‌ جالب اینکه در راهپیمایی 9 دی این 14 میلیون رای‌دهنده به موسوی نیز به صحنه آمده بودند تا نشان دهند که آنها در رای خود به حقیقت انقلاب نظر داشتند و هرگز برای فردی رای ندادند که چهره مزورانه و یا متقلب داشته باشد.

کاملی‌فر با اعلام اینکه در 9 دی جنگ نرم دشمن علیه این ملت خنثی شد و دشمن به حقیقت این نظام و پشتیبانی ملت پی برد، گفت:‌ دشمنان که از این مردم ضربه‌ای مهلک و سنگین دیده بودند بعد از ناکامی در سال 88 بیش از سه سال است که به ابزار فشارهای اقتصادی روی‌ آورده‌اند تا این ملت را در تنگنا قرار دهند اما از این واقعیت غافل هستند که این ملت مردان و زنان آبدیده روزهای سخت هستند.

این مسئول بیان داشت: در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری دشمن در تکرار فتنه 88 با رویکرد جنگ اقتصادی، فشار معیشتی و جنگ روانی به میدان آمده تا این ملت را بار دیگر به تسلیم وادار کند اما از این حقیقت غافل شده است که خلق حماسه 9 دی با اراده این ملت می‌تواند در برابر ستیزه‌جویان روزگار جلوه‌ای متفاوت‌تر داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با یادآوری اینکه در 9 دی فرهنگ عاشورایی جلوه ماندگار پیدا کرد و خداجویان واقعی به حرمت‌شکنان پاسخی دندان‌شکن دادند، افزود: این حادثه چنان برخی‌ها را تحت تاثیر قرار داد که حتی فراکسیون اقلیت اصلاح‌طلبان مجلس بعد از 9 دی از فتنه‌گران اعلام برائت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاملی‌فر در پایان سخنان خود 9 دی را روز ماندگار در فصل‌الخطاب قرار دادن ولی امر مسلمین و مجهز شدن به عنصر بصیرت یاد کرد و گفت: در این روز به تشخیص مقام معظم رهبری و مصلحت کشور همه مردم با تقوا، دینداری و هوشیاری در صحنه حاضر شدند و صحنه‌ای را خلق کردند که برای همیشه در تاریخ این کشور ماندگار است.

انتهای پیام/62001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول