اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال:

دشمن‌شناسی و بصیرت قوی‌ترین گام در برابر فتنه دشمنان است

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: دشمن‌شناسی و بصیرت آحاد جامعه قوی‌ترین گام در برابر فتنه دشمنان است.

دشمن‌شناسی و بصیرت قوی‌ترین گام در برابر فتنه دشمنان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی در گردهمایی بصیرت کارکنان سپاه و نیروی انتظامی خلخال اظهار داشت: دشمن‌شناسی و بصیرت آحاد جامعه قوی‌ترین گام در برابر فتنه دشمنان است.

وی افزود: 9 دی تجلی حضور عاشقان ولایت و رهبری بود که ملت ایران با بصیرت و دشمن‌شناسی راه رسیدن به نهضت حسینی را دریافتند و در حضوری پرشور هیمنه دشمن را شکسته و پیروزی بزرگی را به دست آوردند.

عابدی خطاب به کارکنان سپاه و نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمنان از هر فتنه و حربه‌ای در جهت تضعیف نظام استفاده می‌کنند و این هوشیاری و آگاهی در کنار دشمن‌شناسی نیروهای نظامی و انتظامی است که می‌تواند سد راه دشمنان و استکبار جهانی شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در روز 9 دی با حضور گسترده خود اوج ولایت‌پذیری و بصیرت خود را به اثبات رساندند.

این مسئول اضافه کرد: اگر بخواهیم راه عمارها و مالک اشترها را برویم باید بصیرت توأم با ایمان داشته باشیم تا این مسیر دشوار و گردنه‌های پر خطر را طی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بعضی‌ها در فتنه 88 در شرایطی که نباید خاموش می‌شدند، سکوت اختیار کردند و اکنون وظیفه ما است تا با تبعیت از فرامین رهبری در خط ولایت فقیه تجلی این روز بزرگ را به گوش جهانیان برسانیم و اگر موقعیت‌شناس نباشیم و به موقع عمل نکنیم دچار تضرر می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال از روحانیان خواست تا با بیان صریح و شفاف دستاوردهای نظام شکوهمند انقلاب اسلامی در سایه تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری، مردم را در برابر فتنه و دسیسه دشمنان بیمه نمایند.

عابدی در بخش پایانی سخنان خود گفت: فتنه‌گران نه تنها از آشوب 88 نتیجه‌ای نگرفتند بلکه موجب وحدت و همدلی ملت ایران در شناخت واقعیت فتنه‌گران شدند و در روز 9 دی امسال نیز با برنامه‌های منسجم و تأثیرگذار نفرت خود از استکبار و منافقان داخلی را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اجرای پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه توسط کارکنان سپاه ناحیه خلخال، قرائت دعای زیارت عاشورا و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های اجرا شده در شهرستان خلخال بود و روز شنبه نیز همزمان با سراسر کشور در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت رأس ساعت 10 صبح ویژه ‌برنامه‌ای در حسینیه شهدای گمنام خلخال و عصر همان روز نیز در ساعت 15 در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/62008/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول