اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان صورت گرفت

تجلیل از خانواده شهدای فتنه در اهواز

خبرگزاری فارس: آیین تجلیل از خانواده 2 تن از شهدای فتنه با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان در اهواز برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهدای فتنه در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس این آیین شامگاه جمعه با حضور گسترده امت حزب الله، اقشار مختلف مردم، بسیجیان و جمعی از خانواده‌های معظم شاهد در مسجد اعظم حوزه علمیه اهواز بر پا شد.

در این آیین که از سوی موسسه فرهنگی رسانه بیداری برگزار شد، از خانواده معظم شهید حسین غلام کبیری نخستین شهید فتنه سال 1388 تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید یعقوب بروایه دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته بازیگری در دانشگاه هنر معماری تهران و ساکن روستای بروایه اهواز که در تاریخ هفتم تیر سال 1388 به شهادت رسیده بود از خانواده این شهید مظلوم نیز تجلیل شد.

در این مراسم که علی اصغر وحیدی مشاور ارشد استاندار خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سعید جعفری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ناصر سودانی نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند یاد و خاطره شهدای فتنه بعد از انتخابات سال 1388 گرامی داشته شد. 

انتهای پیام/72004/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول