اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان:

نهم دی ثمره حفظ فرهنگ عاشورا بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نهم دی ‌ماه ثمره نگه داشتن و حفظ فرهنگ عاشورا بود.

نهم دی ثمره حفظ فرهنگ عاشورا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام عباس دانشی صبح امروز در همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هر سال در محرم و صفر اسلام و ولایت‌مداری جان تازه می‌گیرد و در 9 دی‌ماه 1388 مردم ایران اسلامی در راستای پاسداری از اسلام و ارزش‌های آن قیام و به همگان ثابت کردند که همیشه آماده دفاع از ارزش‌های عاشورا، اسلام و انقلاب هستند.

وی افزود: دشمنان بدانند ایران اسلامی را نمی‌توان با کودتا، جنگ، تحریم و ترور از پای در آورد حتی جنگ نرم دشمن در فتنه 88 با هوشیاری و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی با شکست مواجه شد.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: 9 دی‌ماه یادآور این است که اگر ملت احساس خطر بکند از هر گرایش، تفکر و فرقه‌ای که باشد پا به میدان می‌گذارند و از انقلاب و کشور خود دفاع می‌کنند.

دانشی بیان کرد: ضروری است همه ساله این رویداد بزرگ را بازخوانی کرده و از ظرفیت‌های آن برای تحکیم مبانی اتحاد و انسجام خود استفاده کنیم.

همایش «بصیرت و میثاق امت با ولایت» به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی‌ ماه از لحظاتی قبل با حضور نماینده مقام معظم رهبری در امور افغانستان، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مسئولان استانی و خانواده شهدا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/75005/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول