اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

درمان فتنه با قرآن

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با بیان اینکه در زمان فتنه حق و باطل در هم آمیخته می‌شوند، گفت: با قرآن فتنه درمان می‌شود.

درمان فتنه با قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جغتایی در یادداشتی با عنوان درمان فتنه با قرآن عنوان کرد: در زمان فتنه حق و باطل در هم آمیخته می‌شوند، گرد و غبار فتنه نمی‌گذارد حق را از باطل تشخیص داد، لذا باعث انحراف عموم و حتی بعضی از خواص می‌شود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت همچنین می‌افزاید: در این حال راه نجات از فتنه رجوع به قرآن و معارف قرآنی است. پیامبر(ص) می فرماید: زمانی که فتنه ها چون ظلمت و تاریکی شما را فرا گرفت به قرآن پناه ببرید. همیشه باید محور زندگی را معارف قرآن قرار دهیم.

درفتنه سال 88 ملت غیور و بصیر ایران با عمل به معارف قرآنی و تمسک به اهل بیت توانستند غبار فتنه را نابود کنند. عاملین فتنه در عاشورای حسینی سال 88 در واقع روی یزیدیان و لشکر کوفه را سفید کردند. آنان همزمان با لشکر عمر سعد تأسی به فتنه گران زمان امام حسین (ع) کردند و پرچم های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را به آتش کشیدند و با صوت و هلهله و کف زنان خاطرات تلخ کوفیان و شامیان را در تاریخ تکرار نمودند. آنان در افکار مغرورانه پیروزی بودند، غافل از اینکه ملت غیور و ولایت‌مدار با تأسی به قرآن و اهل بیت بر روی این فتنه قرمز می‌کشند. در نهم دی ماه 88 سیلی از مردم، با بصیرت و آگاهی و غیرت دینی و ولایی در صحنه حاضرمی‌شوند و غبار کثیف و زهرآلود فتنه را خاموش می‌کنند.

وقتی که پیامبر(ص) به عمار می فرماید: ای عمار! بعد از من فتنه هایی رخ خواهد داد، در این شرایط از علی(ع) و حزب علی(ع) پیروی کن؛ چرا که علی(ع) با حق است و حق با علی(ع). اینجاست که مقام معظم رهبری در اوج فتنه می فرماید: أین عمار؟کجاست عمار؟ که در پی فرمایش ایشان، مردم وفاداری خویش را نسبت به قرآن و اهل‌بیت(علیهم السلام) ابراز می‌نمایند که تاریخ اسلام از زمان پیامبر(ص) تا به امروز چنین ملتی را سراغ ندارد.

انتهای پیام/2462/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول