اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی‌:

حماسه نهم دی استواری ملت ایران بر آرمان‌ها را در جهان ثابت کرد‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت حضور گسترده و معنادار مردم در برنامه‌های 9 دی تاکید کرد و گفت: حماسه نهم دی استواری ملت ایران بر آرمان‌ها را در جهان ثابت کرد‌.

حماسه نهم دی استواری ملت ایران بر آرمان‌ها را در جهان ثابت کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار با اشاره به اینکه خلق حماسه نهم دی ثابت کرد که مردم بر عهد و پیمان خود با ولایت فقیه و دفاع از ارزش‌ها همچنان استوار هستند، اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه حماسه بسیار بزرگ و ارزشمندی بود که بار دیگر عزت و سربلندی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 بسیاری از دشمنان تصور می‌کردند کار نظام تمام شده‌ است، اما هنگامی که حضور یک رنگ و منسجم و بی‌سابقه مردم را در حماسه 9 دی دیدند، باور کردند که این نظام ریشه‌ای عمیق داشته و برخواسته از دل این مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یبان اینکه مردم موقعیت‌شناس ایران با خلق حماسه بزرگ نهم دی بار دیگر بلوغ دینی خود را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند، بیان کرد: حضور معنادار در برنامه‌های 9 دی امسال در خنثی‌سازی توطئه‌های جنگ نرم دشمنان و نقشه‌های شیطانی علیه نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است که می‌طلبد مسئولان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این روز بکوشند.

دری ‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: مردم و مسئولان باید از وقایع رخ داده در فتنه 88 درس عبرت گرفته و اجازه ندهند این وقایع دوباره تکرار شود.

وی با بیان اینکه مدیران باید مراقبت لازم برای پرهیز از تفرقه را در سرلوحه کار خود قرار دهند، با توجه به اینکه دشمن درصدد است از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام بهره ببرد، مسئولان باید بکوشند آرامش را در جامعه برقرار ساخته و آب به آسیاب دشمن نریزند.

انتهای پیام/87001‌/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول