اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

نهم دی معاندان را در گرداب رسوایی غرق کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: معاندان انقلاب با صرف هزینه‌های مالی بسیار، تلاش داشتند تا ضربه‌ همه‌جانبه‌ای را به انقلاب وارد کنند که با هوشیاری مردم در گرداب رسوایی فرو رفتند.

نهم دی معاندان را در گرداب رسوایی غرق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا بعد از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در گردهمایی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار اظهار داشت: این روز یادآور حرکت‌های ایثارگرانه و خودجوش مردم در روزهایی بود که معاندان انقلاب به بهانه تقلب در انتخابات اقدام به برهم‌زدن نظم با کمک و مساعدت بسیاری از سازمان‌های جاسوسی کردند.

وی افزود: معاندان انقلاب با صرف هزینه‌های مالی بسیار، تلاش داشتند تا ضربه‌ همه‌جانبه‌ای را به انقلاب و نظام وارد کنند که با هوشیاری مردم و با لبیک گفتن به ندای رهبری در گرداب رسوایی فرو رفتند.

امام جمعه بهار ادامه داد: مردم با تدبیر و بصیرت و قرار گرفتن در مسیر حرکت مقام معظم رهبری توانستند حق را از باطل تشخیص داده و تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی بیان داشت: باید این هوشیاری و بیداری را در عرصه نظام گرامی و محفوظ داشته و نیاز است از این موضوع تجلیل و در این مراسم حضور باشکوه و پررنگ داشته باشیم.

حاتم‌نیا در پایان با بیان اینکه چهار عامل را می‌توان به عنوان عوامل زمینه‌ساز حماسه 9 دی و مهار فتنه 88 مورد توجه قرار داد‌، گفت: ایمان و باورهای اعتقادی مردم، مدیریت مقام معظم رهبری در مهار فتنه، بصیرت ملت ایران و عبرت گرفتن از عاشورای حسینی از عوامل اصلی است.

انتهای پیام/2499/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول