اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

نهم دی اوج دلدادگی ملت ایران به ولایت است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان دلیجان گفت: نهم دی اوج دلدادگی و سرسپردگی ملت ایران به ولایت است و باید به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ماندگار باشد.

نهم دی اوج دلدادگی ملت ایران به ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهرداد امرایی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در سال 88 بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اتفاقاتی که پس از آن توسط فتنه‌گران در کشور رخ داد، این حرکت خودجوش مردم با بصیرت ایران در خلق حماسه نهم دی بود که طومار فتنه‌ و فتنه‌گران را در هم پیچید.

وی تصریح کرد: با توجه به انتخابات سال آینده فتنه‌گران آمریکا و فرزند ناخلفش اسرائیل غاصب نقشه‌های شوم زیادی برای کشورمان دارند که ملت باید در برابر این فتنه‌ها هوشیار باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دلیجان افزود: تشدید فشارها به منظور تأثیرگذاری در انتخابات سال آینده و بحرانی جلوه ‌دادن فضای کشور، القاء یاس و ناامیدی در بین جوانان، انتشار شایعات بی‌اساس، القاء این مسئله که تحریم‌ ایران بر اثر دست برنداشتن از انرژی هسته‌ای است و مواردی این چنینی از پروژه‌هایی است که دشمنان برای ملت رقم زده‌اند.

امرایی به یکی از اهداف شوم دشمنان در باره اقتصاد و اثرگذاری آن در کشور اشاره کرد و گفت: اگر هوشیاری لازم را در مقابله با حیله دشمنان در بحث تحریم‌ها و اقتصاد کشور نداشته‌ باشیم بدون شک اهداف دشمنان اجرایی خواهد شد.

وی اطاعت پذیری از ولایت، مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی شده و اقتصاد مقاومتی را از بهترین راه‌های مقابله با بحران تحریم دانست.

امرایی به خواسته‌های دشمنان در بحث تحریم‌ها نیز اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف تحریم‌ها علیه کشورمان مستاصل کردن ایران اسلامی است و می‌خواهند وضعیت را به نقطه‌ای برسانند که مردم ایران در برابر خوسته‌های آنان تسلیم شوند که زهی خیال باطل چرا که در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران اسلامی ثابت کردند که در برابر زور سر فرود نمی‌آورند و این مهم را با خون خود امضاء کردند.

وی ادامه داد: سخنان اخیر سردمداران آمریکا در دشمنی با ایران  بهانه‌ای بیش نیست، آن‌ها قصد براندازی جمهوری اسلامی را دارند و به دنبال فلج کردن ایران اسلامی هستند و با توجه به ولایت‌مداری ملت ایران هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان دلیجان جلوگیری از حمایت ایران از بیداری اسلامی، جلوگیری از حمایت ایران از سوریه و مخالفت ایران با اسرائیل را از خواسته‌های کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل غاصب دانست و اظهار داشت: اگر ایران اسلامی حمایت خود را از بیداری اسلامی و مخالفت خود را از اسرائیل غاصب بردارد آنها جایی برای حرف زدن دارند و در منطقه هرکاری که بخواهند می‌توانند انجام دهند آن‌ها ایران و ملت ایران را سد بزرگی برای اهدافشان می‌دانند.

انتهای پیام/87001/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول