اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

نهم دی روز بصیرت و ارادت ملت به ولی امر مسلمین بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: نهم دی تجلی خروش ملتی عاشورایی و روز بصیرت و عشق و ارادت به ولی امر مسلمین جهان و پیام روشنی به همیشه تاریخ بود.

نهم دی روز بصیرت و ارادت ملت به ولی امر مسلمین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند در پیامی به مناسبت سالگرد حماسه 9 دیماه اظهار داشت: 9 دی روزی بود تا استکبار بداند این مردم عاشق گوش به فرمان مقام معظم رهبری در دفع فتنه‌ها بیدارترین ملت روزگارند.

وی افزود: 9 دی روز صف‌آرایی و مصاف مردم شریف و ولایی ایران اسلامی در مقابل فتنه‌گرانی بود که قصد داشتند با توطئه در برابر انقلاب و ارزش‌های والای آن مقابله کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم بصیر و خداشناس ایران اسلامی در حماسه‌ای ماندگار در 9 دی ثابت کردند که همچون دژی مستحکم در مقابل توطئه و نفاق ایستاده‌اند و در پاسداشت عاشورا و عاشوراییان در زیر پرچم ولایت آماده جانبازی و فداکاری هستند.

وی بیان کرد: اینک در سالروز آن واقعه عظیم و به یادماندنی بار دیگر حکایت حضور را تکرار و پایبندی به آرمان‌های خمینی کبیر را در زیر پرچم ولایت اعلام می‌کنیم.

حسنوند گفت: اینجانب حماسه ماندگار و به یاد ماندنی 9 دی که روز بصیرت نام نهاده شده است را گرامی داشته و اعلام می‌داریم همیشه بر پیمان قاطع خویش در پیروی از ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار ایستاده و تمام همت و اهتمام خویش را در جهت خدمت به مردم شریف، بصیر و ولایی استان بوشهر به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول