اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مشترک امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان ‌و بلوچستان

نهم دی درس عبرتی برای آمریکا بود

خبرگزاری فارس: در بیانیه مشترک امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان اعلام شد: نهم دی ماه به عنوان یک درس عبرت برای آمریکا و همدستانش در تقویم جهان به ثبت رسید.

نهم دی درس عبرتی برای آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: یوم‌الله نهم دی ماه، روز بصیرت و تجدید میثاق امت مسلمان با ولایت‌فقیه و سالروز تجلی اقتدار ملی و نقطه عطفی در تاریخ افتخارات مردم آگاه و بیدار ایران اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: حماسه مردم هوشیار و جوانان انقلابی در نهم دی ماه سال 1388 یک رویداد بی‌نظیر و درس عبرتی است برای کشورهای استکباری و مداخله‌گر در امور دیگر کشورها، که هرگز فراموش نخواهد شد.

این بیانیه حاکی است: ملت غیور و متدین ایران با آگاهی از توطئه‌های کشورهای استکباری با اتحاد و همدلی و انسجام بیش از پیش و با شناخت و بصیرت والای سیاسی خود، نهم دی ماه را به‌عنوان یک درس عبرت برای آمریکا و همدستانش در تقویم جهان به ثبت رساندند و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به همه جهانیان تأکید کردند که هرگز اجازه هیچ تعرضی را به مرزهای ارزشی و قداست‌های دینی، مذهبی و سیاسی خود نخواهند داد.

اینجانبان عباسعلی سلیمانی و حاتم نارویی ضمن گرامیداشت فرارسیدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یک بار دیگر حماسه پر شور ملت ایران را در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ملی و تجدید بیعت با ولایت‌فقیه را ارج نهاده، توفیق روز افزون همراه با عزت و سربلندی آحاد امت مسلمان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول