اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان ‌و بلوچستان

نهم دی تعیین خط قرمز ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان ‌و بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: یوم‌الله نهم دی روز تعیین خط قرمز ملت ایران با کسانی بود که در لباس پیامبر علیه اسلام قامت بستند.

نهم دی تعیین خط قرمز ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: مولا جان، باقی مانده خیرات الهی در زمین در این روز بود که تو شاهد بودی مردم ایران اسلامی چگونه عمارگونه پای ولایت ایستادند و مشت‌هایشان را چگونه بر دهان استکبار زدند و ثبت کردند در تاریخ که این بار نمی‌گذاریم، این بار نمی‌گذاریم عده‌ای خود فروخته ولایت را ذبح امیال پوچ خود کنند.

این بیانیه می‌افزاید: یوم‌الله 9 دی تجلی‌گاه بصیرت عمومی و عشق راستین و ماندگار ملت ایران به آرمان‌های بلند امام و انقلاب بود. آری به حق این روز را باید انقلاب سومی نامید که فرزندان ایران اسلامی شعر شعور را سرودند و نگاشتند بر جریده عالم که این راه منتهی به کوفه نمی‌شود بلکه منتهی به نیل خروشان حزب‌الله می‌شود که مستکبران و معاندان را در گرداب خشم خود فرو خواهد برد و راه باطل را مسدود می‌کند.

در این بیانیه آمده است: از ابتدای انقلاب هم عده‌ای خس و خاشاک نتوانستند و نخواستند که پا به پای انقلاب و مردم پیش روند و ضعفشان را جام زهری کردند برای امام و رهبری و مردم، اما این بار مردم منتظر فرمایشی نماندند و خود پا در صحنه نهادند و فریاد برآوردند که هیهات اگر این بار عاشورا به دست ما تکرار شود.

این بیانیه حاکی است: یوم‌الله 9 دی روز تعیین خط قرمز ملت ایران با کسانی بود که در لباس پیامبر علیه اسلام قامت بستند و اصل اساسی آن را در روز به خون نشستن اهل بیت (ع) نشانه رفتند. اینان کسانی هستند که تجربه وعده پیروزی الهی در انقلاب اول و دوم جمهوری اسلامی ایران را فراموش کردند و فکر کوچکشان را مسلط بر شعائر الهی دانستند؛ اما برایشان چه ماند جز روسیاهی و برای ملت ایران چه رقم خورد جز ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ که چگونه انگشت حیرت جهانیان را به دهانشان گزاند.

یک روز خواستند جلوی ملت ایران را برای تغییر رژیم ستم‌شاهی را بگیرند، اما نتوانستند؛ یک روز جنگ را تحمیل کردند، شکست خوردند؛ دیگر روز تحریم را تشدید کردند، ضرر کردند؛ یک روز رو به ترور آوردند آبروی نداشته‌شان به باد رفت و زمانی خواستند انقلاب مخملی کنند دچار اشتباه محاسباتی و محکوم به شکست شدند.

از این مصادیق زیاد است اما نقطه اشتراکشان شکست مفتضحانه استکبار و پیروزی ملت مسلمان ایران است که البته باز این وقایع تکرار می‌شوند و باز نتیجه همان خواهد بود.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت این روز فرخنده از آحاد همیشه بیدار ایران اسلامی دعوت می‌کند که امسال نیز با حضور خود مشتی شوند در دهان استکبار و قوتی برای نظام و انقلاب، باشد که این حرکت مورد عنایت و رضایت حضرت حق، ولی و نائب بر حق ولیش واقع شود.

انتهای پیام/75003/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول