اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شمیرانات:

نهم دی روز اعلام وفاداری ملی به رهبری بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شمیرانات گفت: نهم دی ماه روز اعلام وفاداری ملی به روحانیت و رهبری بوده است.

نهم دی روز اعلام وفاداری ملی به رهبری بود

حجت‏الاسلام محسن دعاگو امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: جریان انحرافی با تعرض نامشروع، غیرقانونی و نامعقول به اشخاص حقیقی غایب در مناظره تلویزیونی، جریان موسوم به فتنه 88 را کلید زد.

وی افزود:‌ جریان انحرافی قبل از دولت نهم مقابله با روحانیت و ولایت را برنامه‏ریزی کرده بود؛ آن‌ها در جریانی موسوم به «پالیزدار»، تخریب یاران شاخص وفادار به رهبری را آغاز کرد.

امام جمعه شمیرانات ادامه داد: آن‌ها روحانیت وفادار به اسلام، جمهوری اسلامی و قانون اساسی را به دو گروه موافق و مخالف ولایت و در دو جبهه رو در رو تعریف کردند و آن را در دو شماره‏ از نشریه «همت» به نمایش گذاشتند.

دعاگو اضافه کرد: مدیران جریان انحرافی تقسیم جامعه به دو گروه متعارض و رو در رو را پیگیری می‏کردند و در اندیشه سازمان‏دهی تقابل گروهی عمده از روحانیت و مردم با ولایت بودند.

امام جمعه شمیرانات با اشاره به حوادث فتنه سال 88 یادآور شد: آن‌ها با تعرض نامشروع، غیرقانونی و نامعقول به اشخاص حقیقی غایب در مناظره تلویزیونی، جریان موسوم به فتنه 88 را کلید زدند.

وی ادامه داد: آن‌ها، از آثار امیدبخش رهنمودهای رهبری برای آرامش‏گرایی و تمکین برابر موازین قانونی کاستند و با طرح و برنامه‏ها فتنه‏ای بزرگ ساختند و به تعمیق و توسعه آن پرداختند و با عدول گستاخانه از ولایت‏مداری، قانون اساسی و موازین قانونی بزرگ‏ترین فتنه شیطانی انقلاب اسلامی را ساختند.

دعاگو اضافه کرد: تندروان جریان موسوم به اصلاحات به ساختارشکنی و متهم کردن نظام دینی به عدول از موازین قانونی پرداختند و دشمنان کشور و ملت را به پیشبرد فتنه‏ها و توطئه‏هایشان علیه وحدت و امنیت ملی امیدوار کردند.

امام جمعه شمیرانات افزود: مردم در نهم دی ماه 1388 هدف‏گذاری توطئه‏های جریان انحراف را با ناکامی مواجه ساختند و در تظاهراتی میلیونی و باشکوه به فتنه‏سازها و توطئه‏گرایی‏ها علیه روحانیت و ولایت پاسخ دادند.

وی ادامه داد: در حقیقت نهم دی ماه روز اعلام وفاداری ملی به روحانیت و رهبری بوده است. 

انتهای پیام/67009/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول