اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور اجتماعی شهرداری سنندج:

پیوند ناگسستنی بین نظام و دولت پیام نهم دی 88 بود

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: حماسه مردمی در نهم دی نماد بصیرت و هوشیاری فوق‌العاده ملت ایران بود که می‌توان آن را نشانگر اوج بصیرت و آگاهی مردم دانست.

پیوند ناگسستنی بین نظام و دولت پیام نهم دی 88 بود

محمد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: فتنه‌گران با پیروی از نظام سلطه و شعارهای دشمن شادکن وقاحت را به جایی رساندند که در روز عاشورای حسینی به آرمان‌های والای نظام و مقدسات دینی و انقلابی توهین کردند.

وی افزود: با وقوع این هتاکی و جسارت بزرگ فضای غبارآلود فتنه به گونه‌ای شکسته شد که به فاصله 2 روز در 9 دی مردم با خروش میلیونی خود چنان حماسه‌ای آفریدند که برای همیشه در اذهان به یادگار خواهد ماند.

سرپرست مدیریت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج حماسه 9 دی را یک حماسه ملی دانست و افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی یک حماسه ملی را به یادگار گذاشتند که باید جوانان را با رشادت‌ها و این حماسه عظیم با برپایی مراسم و همایش‌ها بیشتر آشنا کرد.

وی با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی با حضور پرشور خویش از حریم ولایت فقیه، ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند اظهار داشت: ملت قهرمان و شهید پرور ایران در چنین روزی پاسخی قاطع و کوبنده به فتنه‌گران دادند.

قادرمرزی هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب را چراغی فرا روی ملت ایران دانست و افزود: بدون شک اگر هدایت‌های دلسوزانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب نبود، قطعاً امروزه سرنوشت ایران به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی در پایان رمز پیروزی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را شجاعت، غیرت دینی و حضور هوشمندانه مردم همیشه در صحنه دانست.

انتهای پیام/79001/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول