اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه همدان:

نهم دی آئینه حمایت قاطع از ولایت است/ هشدار به خواص بی‌بصیرت

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: حماسه نهم دی آئینه حمایت قاطع از خط ولایت و هشداری به خواص ساکت و بی‌بصیرت بود.

نهم دی آئینه حمایت قاطع از ولایت است/ هشدار به خواص بی‌بصیرت

علی‌اصغر آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه 88 سخن رهبری مبنی بر اینکه «نهم دی حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی شبیه حرکت بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود که در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود» را یادآور شد و بر لزوم گرامیداشت این حماسه تأکید کرد.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های حماسه نهم دی ماه با بیان اینکه این حماسه ارزشی حرکتی خودجوش و پاسخی قاطع به هفت ماه فتنه بود عنوان کرد: این حماسه به موقع و دقیق بود و شعارهای بهره‌ گرفته شده در آن نشان‌دهنده بصیرت مردم بود.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه رخداد حماسه 9 دی صریح و بی‌پرده بود، یادآور شد: با توجه به اینکه این حماسه سه روز بعد از عاشورا به وقوع پیوست فرهنگ عاشورایی در آن متجلی بود که این فرهنگ عبارت از تولی و تبری، ظلم ستیزی، آزادگی و دفاع از ولایت است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی آئینه حمایت قاطع از خط ولایت و هشداری بود به خواص ساکت و بی‌بصیرت، ابراز داشت: این حماسه سترگ تجلی وحدت و همدلی ارزش‌مدار در سایه بصیرت بود نه در قالب احزاب و جریانات.

آخوندی ناامیدی دشمنان خارجی از فتنه‌گران، غربال انقلابیون واقعی از مدعیان دروغگو، خوشنودی و خوشحالی ولایت از بصیرت مردم، خانه‌نشین شدن فتنه‌گران و سقوط پایگاه اجتماعی آنان را از جمله پیام‌های حماسه نهم دی ماه 88 بیان کرد و بر لزوم تبیین این پیام‌ها برای همگان و نسل‌های بعدی صحه گذاشت.

وی در پایان با اشاره به ایجاد اختلاف بین سران فتنه در حماسه 9 دی، تصریح کرد: براساس این رخداد ارزشی برخی خواص مردود بیدار شدند و این حماسه موجب مشروعیت مضاعف نظام در سطح جهانیان شد چرا که با افتادن نقاب از چهره فتنه‌گران مردم قاطعانه خواستار برخورد جدی با آن‌ها شدند.

انتهای پیام/89004/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول