اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

نهم دی بهار ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی بهار ولایت‌مداری است.

نهم دی بهار ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با صدور بیانیه‌ای حماسه نهم دی را بیعت همگانی با ولایت فقیه برشمرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: حماسه بزرگ 9 دی خط بطلانی بر اندیشه‌های باطل غرب و مزدورانشان بود که گمان می‌کردند می‌توانند مردم را به‌وسیله فتنه‌جویی و فریب از رهبری و ولایت جدا کنند، غافل از آن که ملت بزرگ ایران در این سی و چند سال تجربه‌ها و آزمون‌های فراوانی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

این نماینده مجلس یادآور شد: این ملت هرجا محیط را غبار‌آلود احساس کرده‌اند با بصیرت کامل پشت سر ولی فقیه خود قرار گرفته تا مملکتی که حاصل خون بهترین فرزندان این ملت است را از گزند انحراف و زوال مصون نگه دارند و این هنر تاریخی ملت ایران است که با لوح زرنگون بر تاریخ پرافتخار ایران زمین ثبت و ضبط شد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: در این روز تاریخی که سالروز بیعت همگانی و مجدد ملت مبارز و قهرمان ایران با ولایت مطلقه فقیه است، دندان‌ها و چنگال‌های استکبار جهانی توسط مشت‌های گره کرده مردم مومن و ولایتمدار ایران فرو ریخته شد و حامیان داخلی آنها مذبوحانه و ناامید نظاره‌گر حرکت سیل خروشان مردم بودند و به ناچار در مقابل دریای بی‌پایان اراده مردم به کنجی خزیدند و به موزه مفلوکان تاریخ پیوستند.

انتهای پیام/2451/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول