اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

9 دی مولود بصیرت و دشمن شناسی مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: 9 دی مولود بصیرت و دشمن شناسی ملت همیشه در صحنه ایران است.

9 دی مولود بصیرت و دشمن شناسی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم طباطبایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی المهدی زابل ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: حماسه 9 دی، روز فتح خاکریز دشمنان، میثاق دوباره امت با ولایت، پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در سایه دشمن شناسی و  حماسه کم‌نظیر در تاریخ کشور است.

وی افزود: حضور کم‌نظیر و میلیونی ملت ایران در پای صندوق‌های رای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 22 خرداد سال 88 در حال تبدیل شدن به سرمایه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی در عرصه تقابل با استکبار بود.

خطیب نماز جمعه زابل بیان کرد: دشمنان به بهانه تقلب در انتخابات بسیاری افراد جاهل و خود فروخته را روانه خیابان‌ها کردند تا با ایجاد تنش و اغتشاش در جامعه مثلا به نتایج انتخابات اعتراض کنند.

وی ادامه داد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با رصد توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان متوجه نقشه آن‌ها شدند و در روز 9 دی ماه با حضور گسترده و میلیونی خود به دشمنان نظام فهماندند که پشتوانه ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی که به واسطه خون هزاران شهید به اینجا رسیده هستند.

طباطبایی بیان داشت: ملت ایران با خلق حماسه 9 دی میزان دشمن شناسی و بصیرت افزایی خود را به رخ کشورهای دنیا کشیدند.

وی اضافه کرد: حماسه 9 دی، آزمون بزرگ برای ملت ایران بود که خواری و ذلت برای دشمنان اسلام و فریب‌خوردگان داخلی چیز دیگری در بر نداشت.

انتهای پیام/75004/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول