اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیرجند:

9 دی روز انقلاب بصیرت ملت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بیرجند از 9 دیماه به عنوان روز انقلاب بصیرت ملت یاد کرد و گفت: 9 دی روز پیمان ملت با ولایت و ارزش‌های اسلامی بود.

9 دی روز انقلاب بصیرت ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند بعد از سفارش به تقوا اظهار کرد: اگر انسان به چشم‌انداز سربلندی دنیا و آخرت که خداوند و دین مبین اسلام برای وی تعریف کرده نگاه کند؛ همیشه در مسیر تقوا حرکت می‌کند.

وی با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی تصریح کرد: حماسه 9 دی تجلی حضور، ایمان، بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران اسلامی بود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه برای پی بردن به حماسه 9 دیماه می‌طلبد که ابعاد فتنه 88 را تعقیب کنیم، افزود: فتنه 88 می‌رفت تا اساس و بنیان اسلام و انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

نوفرستی یادآور شد: دهن‌کجی فتنه‌گران و بی بصیرت‌ها به ارزش‌ها و حریم‌شکنی‌های آنان در روز عاشورای حسینی حرکتی رضاخانی بود که می‌خواستند اعتقادات و ارزش‌های اسلامی را از میان بردارند.

وی با اشاره به اینکه مکتب عاشورا سبب پیروزی انقلاب اسلامی شده است، اظهار کرد: ملت ایران در پرتو فرهنگ عاشورا بیش از 230 هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند و انقلاب اسلامی سبب تحول و بیداری اسلامی در منطقه شده است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه با فتنه 88 گروه‌های و احزاب زیادی از قبیل سلطنت‌طلب‌ها، ملی‌گراهای خائن با تفکر لیبرال و منافقان همراه بودند، تصریح کرد: آنها می‌خواستند شعار جدایی دین از سیاست را در ایران اسلامی عملی سازند و با این تفکرات غلط ملت را از راه اسلام و ولایت منحرف کنند.

نوفرستی ادامه اضافه کرد: اما در 9 دی ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی به میدان آمدند و با حمایت خود از اسلام، ولایت و ارزش‌های دینی جواب محکمی به استکبار و دشمنان اسلام و قرآن دادند.

وی، بصیرت اسلامی و ولایت‌مداری را از شاخص‌های مهم و رموز ماندگاری نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود: ملت ایران در 9 دی با حضور خود در صحنه به معنای حقیقی کلمه این دو شاخص ارزشمند را به دشمنان نشان دادند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند جایگاه و قداست ولایت فقیه را از بین ببرند، یادآور شد: فتنه و فتنه‌گران همیشه در کمین هستند و ملت همیشه باید هوشیار و بصیر باشد.

نوفرستی با بیان اینکه علم و بیرق ولایت فقیه با بصیرت سرافراز می‌ماند، اظهار کرد: 9 دی روز پیمان ملت با ولایت و آرمان‌های اسلامی بود.

انتهای پیام/69003/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول