اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

9 دی، مردم خط حق و باطل را جدا کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: در حماسه 9 دی ماه سال 88، مردم انقلابی و با بصیرت ایران با شنیدن فرمان رهبر خویش، خط حق و باطل را از هم تشخیص داده و آن را جدا کردند.

9 دی، مردم خط حق و باطل را جدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه، پایبندی و وابستگی ملت ایران را به ولایت‌فقیه و ارزش‌های انقلاب و نظام ثابت کرد و نقشه شوم فتنه‌گران با کمک دشمنان خارجی نابود شد.

وی افزود: حضور میلیونی مردم ولایی ایران در حماسه نهم دی ماه، نشان از آگاهی و بصیرت انقلابی آنان داشت که نسبت به پاسداشت حرمت‌ها، ارزش قائل بودند و با شنیدن فرامین امام و رهبر خویش، به خیابان‌ها آمدند و خط حق و باطل را از هم جدا کردند.

خطیب جمعه زاهدان ادامه داد: حضور میلیونی و حماسی مردم در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در پای صندوق‌های رأی موجب خشم دشمنان شد و از این فرصت خواستند در زمینه آشوب و اغتشاش جامعه بهره گیرند اما با بصیرت و بیداری مردم انقلابی و مسلمان ایران به اهداف شومشان دست نیافتند.

سلیمانی بیان داشت: حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی بر گرفته از قدرت ایمان و اخلاص آنان به نظام و ارش‌های دینی و اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود.

وی تصریح کرد: سران فتنه به جای اینکه از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تقدیر و تشکر کنند، تقلب در انتخابات را بهانه قرار داده و با همدستی دشمنان خارجی، اغتشاش و آشوب در جامعه ایجاد کردند که فرجام آن جز رسوایی خودشان نبود.

امام جمعه زاهدان گفت: عناصر فتنه در این روز با زیر پا گذاشتن حرمت‌ها و ارزش‌های دینی و اسلامی، پا گذاشتن بر روی اعتقادات مردم و توهین به عاشورای حسینی و دیگر اقدامات قبیحانه به دشمن اجازه دادند که بر آتش این فتنه دامن زده و در گوشه و کنار کشورمان عوامل تروریستی و ضد انقلاب دست به کارهای خرابکارانه بزنند.

سلیمانی افزود: اما در این بین رهبر فرزانه انقلاب از ملت ایران بصیرت و آگاهی را مطالبه کرد و از آنان خواست هوشیارانه عمل کرده و مردم ولایی و انقلابی ایران هم با شنیدن فرمان امام و رهبر خویش توانستند بین حق و باطل تشخیص داده و خط آن‌ها را از هم جدا کنند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: امیدواریم عناصر فتنه‌گر و سایر دشمنان متوجه باشند و بدانند که ملت ایران همیشه با بصیرت و آگاهی در صحنه حاضر است و نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی خواهند کرد لذا این درس عبرت بزرگی برایشان خواهد بود که دیگر درصدد آشوب و فتنه بر نیایند.

سلیمانی در ادامه خطبه‌ها میلاد مسیح را تبریک گفت و به نامه حضرت امام (ره) به گورباچف اشاره کرد که در مقابل نامه امام اذعان داشت که دین اسلام بزرگ‌ترین دستاورد برای بشریت می‌باشد.

وی همچنین از اقدامات کمیته امداد و بحث خودکفایی 4 هزار خانوار زیر پوشش این نهاد تقدیر کرد و از سایر مسئولان نیز خواست در زمینه اشتغال‌زایی از این نهاد الگو بگیرند.

انتهای پیام/75002/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول