اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توانمندسازی مددجویان

مشاغل خانگی در دماوند توسعه می‏یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران گفت: توسعه مشاغل خانگی با هدف توانمندسازی مددجویان در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

مشاغل خانگی در دماوند توسعه می‏یابد

سعید فلاح امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح‏هایی در قالب شغل‏های کوچک نظیر مشاغل خانگی و خود‏اشتغالی برای ارتقای سطح اقتصادی خانواده‏ها اجرا می‏شود.

وی ادامه داد: توانمند‏سازی، مشاوره، راهنمایی شغلی، آموزش‏های فنی و حرفه‏ای، اجرای طرح‏های خوداشتغالی، کارانگیزی و توان‏انگیزی نیز در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

فلاح با تأکید بر لزوم هدایت خانواده‏ها به سوی توانمند‏سازی افزود: با توانمند کردن محرومان می‏توان فاصله طبقاتی را در جامعه کم کرد و این موضوع جز در سایه کوشش و تلاش مردم و مسئولان میسّر نمی‏شود.

مدیر کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران از استفاده خانواده‏های زیر پوشش این نهاد از هر دو مزیت وام‏های منابع کمیته امداد خمینی(ره) و بانک‏ها خبر داد .

فلاح افزود: وام منابع کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران بدون بهره بوده و وام منابع بانکی با سود چهار درصد است؛ با این تفاسیر، فرد متقاضی 20 میلیون تومان وام دریافت می‏کند.

وی ادامه داد: همچنین وام‏های خودکفایی همه مددجویان زیر پوشش بهره‏بردار از این مزایا بیمه شده و هزینه آن از طریق کمیته امداد پرداخت می‏شود.

مدیر کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران افزود: در سال تولید ملی، حمایت کار و سرمایه ایرانی باید تفکر و اندیشه را به سمت و سوی این شعار سوق داد.

انتهای پیام/67009/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول