اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

مالیات بر مشاغل افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس با اشاره به لایحه بودجه سال 92 گفت: هیچ‌گونه رویکردی برای افزایش مالیات بر مشاغلی که هم‌اکنون در حال پرداخت مالیات هستند، وجود ندارد.

مالیات بر مشاغل افزایش نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، احمدعلی افکاری در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان تشکیل شد، با بیان این که سیاست تمرکززدایی و رعایت عدالت در توزیع اعتبارات میان استان‌ها در بودجه سال 92 اعمال می‌شود، اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی استان‌ها در لایحه بودجه سال 92 رشد چشمگیری می‌یابد.

وی با اشاره به این که لایحه بودجه 92 در راستای گسترش پوشش مالیاتی و افزایش مالیات از ثروت، تنظیم می‌شود، گفت: هیچ‌گونه رویکردی برای افزایش مالیات بر مشاغلی که هم‌اکنون در حال پرداخت مالیات هستند، وجود ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس با بیان این که نظریه پایه توسعه این استان که جهت‌گیری آمایشی فارس را مشخص می‌کند و در شورای آمایش کشور تصویب شده است، بر توسعه این استان بر محورهای صنعت، کشاورزی و گردشگری تأکید کرده است.

افکاری افزود: در نظریه پایه توسعه این استان بر ظرفیت‌های بالای گردشگری در بخش‌های مذهبی، فرهنگی، طبیعی، پزشکی و تاریخی تاکید شده است و باید تلاش کنیم راه‌کارهای کارشناسی را برای گره‌گشایی از توسعه این بخش مورد توجه قرار دهیم.

در این جلسه گزارشی از روند اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی به طرح‌های صنعتی فارس توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست گزارش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در مورد ظرفیت‌های اشتغال در بخش خدمات در این استان و وضعیت فعلی این بخش، ارائه و مورد بحث و بررسی واقع شد.

انتهای پیام/ 2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول