اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد

جذب اعتبار 96 فقره از تسهیلات مشاغل خانگی در بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: تعداد 100 مجوز تسهیلات مشاغل خانگی در این مرکز صادر شده که از این تعداد 96 فقره جذب اعتبار شده است.

جذب اعتبار 96 فقره از تسهیلات مشاغل خانگی در بشرویه

مهدی حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای کسب مهارت و تخصص برای ورود افراد به بازار کار ضروری و لازم است.

وی ادامه داد: امروزه مشاغل خانگی در عرصه تولید و ایجاد اشتغال از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و زمینه مناسبی را برای اشتغال زنان خانه‌دار و افراد فاقد سرمایه فراهم می‌کند.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه افزود: به منظور ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به افراد متقاضی و کمک به ایجاد اشتغال نیز مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان تعداد 100 مجوز مشاغل خانگی را صادر کرده است.

حسنی یادآور شد: از این میزان نیز اعتبار 96 فقره مشاغل خانگی به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون ریال جذب و پرداخت شده است. 

*راه‌اندازی رشته مدیر واحد پرورش شتر‌مرغ در بشرویه

وی با بیان اینکه امسال تعهد اشتغال این مرکز 27 نفر است، افزود: تاکنون برای 61 نفر شغل ایجاد شده که بیش از میزان تعهد اشتغال یعنی 290 درصد محقق شده است.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه از راه‌اندازی رشته آموزشی جدید در این مرکز خبر داد و گفت: با توجه به نیاز منطقه و فراهم بودن بستر مناسب، رشته مدیر واحد پرورش شترمرغ در قالب آموزش‌های استاد شاگردی در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول