اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

9 دی جریان فتنه را از صحنه سیاسی نظام محو کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتی گفت: حماسه 9 دی در واقع جریان فتنه را از صحنه سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی محو کرد.

9 دی جریان فتنه را از صحنه سیاسی نظام محو کرد

حجت‌الاسلام مجتبی عباسی، امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: نهم دی‌ماه یک مسئله غیر متوقع بود.

وی ادامه داد: اما خلق این حماسه از مردم حسینی و ولایی ایران مسئله‎ای جدید و نو نبود و از مردم انتظار این حضور عظیم می‎رفت.

عباسی بیان کرد: مردمی که در مقابل تمام جهان، هشت سال حماسه را به اوج رساندند در جریان کودتای فتنه‎گران نیز سنگ تمام گذاشتند و مشتی آهنین به دهان منافقین داخلی و خارجی کوبیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتی یادآور شد: مردمی که در مقابل همه هجمه‎های نظامی، سیاسی  و اقتصادی حماسه آفریدند خلق حماسه نهم‌دی ماه 88 توسط آنان بعید و دور از انتظار نبود.

عباسی خاطرنشان کرد: نهم دی‌ماه ورقی از دفتر حماسه عالی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام عظمای ولایت و آرمان‎های امام راحل بود.

وی تاکید کرد: اما نباید گمان کنیم که فتنه‎گران بیکار می‎نشینند و دیگر فتنه‎ای نخواهیم داشت بلکه همیشه باید با هوشیاری مراقب دشمنان انقلاب و اسلام باشیم و برای مقابله با توطئه‎های آنان آمادگی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتی گفت: بصیرت و هدایت‎های رهبر فرزانه انقلاب در کنار بصیرت مردم همیشه هوشیار و در صحنه ایران، فتنه‎گران را در حماسه 9 دی شکست داد و ملت ایران باید همچون گذشته با بصیرت از انقلاب اسلامی، آرمان‎های امام راحل و شهدا حفاظت کنند و این رسالتی است که برای همیشه تاریخ بر دوش ماست و نباید از آن غافل شویم.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول