اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

9 دی باعث روسیاهی فتنه انگیزان شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: 9 دی باعث روسیاهی فتنه‌گران و فتنه انگیزان شده و به این دلیل باید این روز بزرگ را قدر دانست.

9 دی باعث روسیاهی فتنه انگیزان شد

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: 9 دی باعث شد تا بسیاری از فتنه‌گران در بین جامعه روسیاه شوند و حرفی برای گفتن نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه واقعه عاشورای سال 88 باعث نابودی فتنه‌گران شد، تاکید کرد: فتنه 88 در روز عاشورا به پایان رسید زیرا با مقدسات اسلامی به نبرد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت خاصی وارد میدان نبرد سیاسی شدند، خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت خاصی وارد صحنه مبارزه سیاسی کشور شدند و مقام معظم رهبری را به عنوان مرشد پیروی کردند.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه باید در راستای بازخوانی واقعه 9 دی تلاش بسیار زیادی شود، تاکید کرد: 9 دی مسیر فتنه را عوض کرد و همه خدعه‌های دشمنان را نابود کرد و به این دلیل است که باید این واقعه تاریخی و تاثیرگذار بازخوانی شود.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای شناخت بیشتر در این باره کوشید، افزود: فتنه 88 هم باید ریشه‌یابی شود و در این راستا نیازمند تحلیل شرایط و تلاش برای عدم تکرار آن حوادث هستیم.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه دشمن برای ایران اسلامی نقشه‌های متعددی دارد، گفت: استکبار برای ایران اسلامی برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده و پس از فتنه 88 این بار به دنبال تحریم اقتصادی است و در حال آزمودن همه گزینه‌های موجود است.

رئیس شورای اداری شهرستان شوش خاطر نشان کرد: دشمن برای مقابله با ملت ایران همه راه‌ها را آزموده است و به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند ملت ایران را از پای درآورد.

وی افزود: ملت ایران بارها استکبار جهانی را با درک صحیح از شرایط جامعه و اطاعت از رهبری معظم انقلاب ناامید کرده‌اند و بار دیگر نیز در میدان‌های پیشرو دشمن را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول