اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مردم در 9 دی پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران متوهم دادند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتنه‌گران و سران آن‌ها در انتخابات 88 دچار توهم و غرور کاذب شده بودند که پاسخ مردم به توهم تقلب در انتخابات از سوی آن‌ها بسیار کوبنده بود.

مردم در 9 دی پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران متوهم دادند

 سید حسین صابری در حاشیه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که ولایتمداری ایجاب می‌کند تا در همه عرصه‌ها به خصوص اقتصاد مقاومتی در عمل مرد میدان باشیم، اظهار کرد: مدیران باید در این عرصه شعار را کنار گذاشته و این فرمان رهبری را در عمل به مرحله اجرا درآورند.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ولایتمداری در عمل را پسندیده دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی یک فرمان است نه یک شعار و امروز همه وظیفه داریم برای گذار از شرایط سختی که دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند حول محور ولایت‌فقیه حرکت کرده و فرمان‌های راهبردی رهبری را در عمل و نه در شعار اجرا کنیم.

صابری خواست دشمنان را کمر خم کردن نظام جمهوری اسلامی زیر بار تحریم‌ها دانست و گفت: نسخه این کار توسط رهبری پیچیده شده و با اندک مقاومتی در عرصه اقتصاد خود دشمن است که باید همچون 30 سال گذشته در مقابل مردم و نظام ما کمر خم کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت روز نهم دی اظهار کرد: از همه مردم استان که ولایتمداری خود را با نمره عالی در طول حوادث اثبات کرده‌اند انتظار می‌رود همانند گذشته در صحنه حضور داشته باشند که البته نیازی به توصیه ما نیست و آن‌ها از مسئولان بسیار جلوتر هستند.

صابری غرور بی‌جا و گرفتار شدن در بند توهم را مشکل اصلی فتنه‌گران و سران آن‌ها در فتنه 88 دانست و گفت: همین غرور و توهم موجب شد که خسارات زیادی به نظام و انقلاب و بیش از همه مردم وارد شود که آن‌ها هیچ‌گاه تا سالیان سال نخواهند توانست خساراتی را که وارد کرده‌اند جبران کنند.

وی در ادامه گفت: فتنه‌گران به رای و نظر مردم هیچ‌گونه احترامی نگذاشتند و چون می‌دانستند با رأی منفی مردم روبرو خواهند شد از مدت‌ها قبل آشوب و فتنه را پی‌ریزی کرده بودند و بر اساس گفته‌های خودشان و اعترافاتی که داشتند پی بردیم که این ادعا از ماه‌ها قبل از انتخابات تدارک دیده شده بود.

وی نهم دی‌ماه را روز پاسخ دندان شکن مردم به متوهمان متقلب و فتنه‌گران دست‌نشانده اجانب دانست و گفت: در این روز چنان پاسخی از مردم دریافت کردند که در تاریخ کشور چنین تلنگری بی‌نظیر بود.

انتهای پیام/2571/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول