اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

9‏ دی روز تکلیف بود/ 9 دی انقلاب دوم ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به حماسه 9‏ دی، گفت: روز 9‏ دی روز تکلیف و انقلاب دوم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود.

9‏ دی روز تکلیف بود/ 9 دی انقلاب دوم ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9‏ دی در پردیس شهید بهشتی زنجان، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در ‏9 دی نشان از بصیرت‌افزایی ملت ایران بود.

وی حضور مردم در 9 دی را حرکتی خود‏جوش عنوان کرد و افزود: جایگاه ولایت در نظام اسلامی برای مردم ایران جایگاه ویژه و مقدسی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان به تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: تدابیر و هوشمندی مقام معظم رهبری کشور را از بحران فتنه‏گران خارج کرد.

وی اهداف فتنه‏گران را حمله به اصل ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: همه تلاش دشمنان داخلی و خارجی زیر سوال بردن اصل ولایت فقیه بود.

* 9 دی انقلاب دوم مردم ایران بود

سردار کرمی حماسه 9 دی را انقلاب دوم مردم کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم ایران در حماسه 9 دی برگ زرینی در تاریخ معاصر کشور رقم زده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان اقدامات فتنه‏‌گران را باعث مخدوش شدن حضور گسترده  مردم کشور در انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: حضور گسترده مردم انقلابی ایران در انتخابات دشمنان نظام مقدس اسلامی را نا‏امید کرده است.

وی حماسه 9 دی را نمایش ویژه الهی توصیف کرد و گفت: احساس تکلیف مردم این حماسه و حضور عظیم را خلق کرد.

سردار کرمی به پیوند ناگسستنی مردم و رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: پیوند ملت و ولایت ریشه عمیق ارزشی و دینی دارد و گسستنی نیست.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان فتنه سال 88 و حماسه 9 دی را تقابل حق و باطل توصیف کرد و گفت: تقابل حق و باطل در همه ادوار تاریخ وجود داشته است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: فتنه حادثه غبارآلودی است که تشخیص دوست و دشمن را مشکل می‏کند.

سردار کرمی با اشاره به فتنه‏های تاریخ اسلام، خاطرنشان کرد: منافقین و گمراهان در تاریخ اسلام فتنه‌‏های بیشماری بر منافع اسلام و امت انجام داده‏اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان ادامه داد: حادثه عاشورا محصول تلاش فتنه‏گران و دشمنان امامت بود.

انتهای پیام/73002/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول