اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

9 دی سران فتنه را به مردگان سیاسی تبدیل کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: نهم دی ماه، بصیرت و اوج دشمن‌شناسی ملت ایران را نشان داد و سران فتنه را به مردگان سیاسی تبدیل کرد.

9 دی سران فتنه را به مردگان سیاسی تبدیل کرد

عباس‏علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میامی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه مردم ایران در نهم دی ماه سال 1388 اظهار داشت: بصیرت در حقیقت هوشیاری، دشمن‌شناسی و قطب‌نمای حرکت صحیح در اوضاع اجتماعی پیچیده است.

وی افزود: در سال 88 اهانت و هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عزاداران حسینی و توهین به ولی‏فقیه باعث خروش انقلابی مردم در نهم دی ماه شد و این حماسه عظیم نشان‌دهنده اوج دشمن‌شناسی و بصیرت مردم بود.

فرمانده سپاه شهرستان میامی تصریح کرد: حضور گسترده مردم با ایمان قلبی و دینی در این حماسه، یادآور دو عنصر مهمی بود که حضرت امام خمینی(ره) آنها را در پیروزی انقلاب به صحنه آورده بودند.

9 دی اوج دشمن‌شناسی ملت ایران است

فرمانده سپاه شهرستان میامی یادآور شد: تجربه نشان داده است تاکنون هر جا که مردم با شجاعت و بصیرت و عمل مناسب و ایمان وارد صحنه شدند، بزرگ‏ترین موانع و سختی‌ها از سر راه انقلاب برداشته شده است.

کاظمی اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه، آثار و برکات فراوانی برای انقلاب در داخل کشور و عرصه بین‌المللی داشت و نخستین اثر آن نیز باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده برای براندازی نظام بود.

وی بیان داشت: در حماسه 9 دی اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی افزایش یافت و در واقع، مردم و نظام با نفسی تازه ثابت کردند که در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و با اقتدار هر توطئه‌ای را در نطفه خفه خواهند کرد.

مردم در 9 دی با چهره واقعی سران فتنه آشنا شدند

فرمانده سپاه شهرستان میامی بیان کرد: نقاب چهره سران فتنه، حامیان آنها و مصلحت‌اندیشان نظام در حماسه 9 دی کنار رفت و مردم با چهره واقعی گروه‏ها و بازیگران فتنه آشنا شدند.

کاظمی گفت: افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، منفعل شدن جریان فتنه و تبدیل سران آن به مردگان سیاسی، پیوند دوباره مردم با ولایت، تعمیق ارتباط مردم و جوانان با فرهنگ عاشورا و کارکردهای این فرهنگ و ایجاد و انسجام اتحاد ملی از فرصت‌ها و دستاوردهای ایجاد شده در حماسه نهم دی ماه بود.

وی افزود: از دستاوردهای این واقعه مهم در عرصه بین‌المللی هم می‌توان به آشکار شدن دشمنی گسترده غرب با نظام اسلامی، پیوند سران فتنه با عوامل خارجی، اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و مواجه با پیوند مردم با نظام اشاره کرد.

تحرک‏بخشی به بیداری اسلامی از نکات مهم حماسه 9 دی بود

فرمانده سپاه شهرستان میامی با بیان اینکه تحرک‌بخشی به بیداری اسلامی از نکات مهم حماسه نهم دی ماه در عرصه بین‌المللی بود، یادآور شد: خیزش و بیداری اسلامی در شمال آفریقا و خاورمیانه از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته شده است.

کاظمی اضافه کرد: با حضور مردم ایران در حماسه نهم دی ماه، روح مقاومت و ایستادگی در این حرکت اسلامی دوباره نفوذ کرد.

وی افزود: حفظ استقلال سیاسی در عرصه بین‌المللی مهم‌ترین وجه اقتدار هر کشوری است و امروز دشمن در اقتدار ایران تردیدی ندارد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: دشمن در فتنه 88 باز هم استقلال ملت را هدف گرفته بود؛ اما با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم، این طرح هم شکست خورد.

کاظمی خاطرنشان کرد: همه بسیجیان و پاسداران وظیفه دارند تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران با بصیرت، تکلیف‏مداری و پیوند با ولایت فقیه حفاظت کنند.

انتهای پیام/2249/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول