اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره عمار در کاشان مطرح کرد:

اکران 10 فیلم ویژه 9 دی در کاشان

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره مردمی عمار در کاشان از اکران 10 فیلم ویزه حماسه 9 دی در قالب این جشنواره در این شهرستان خبر داد.

اکران 10 فیلم ویژه 9 دی در کاشان

محمد هادی صاحبی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فیلم‌های ویژه حماسه 9 دی بیش از 22 درصد از کل فیلم‌های اکران شده جشنواره عمار در این شهرستان را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به وجود تنوع موضوع در فیلم‌‌های اکران شده برای جذب سلایق مختلف افزود: 45 فیلم‌ در موضوعات مختلف بیداری اسلامی، انقلاب، نقد گفتمان، جنگ نرم و فتنه 88 در قالب جشنواره عمار در کاشان اکران می‌شود که تاکنون 25 فیلم در مراکز فرهنگی هنری، مساجد، پایگاه‌های بسیج و دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی این شهرستان اکران شده است.

دبیر جشنواره مردمی عمار در کاشان قالب این فیلم‌ها را انیمیشن، مستند، داستان کوتاه و فیلم‌نامه دانست و از انیمیشن خلیج فارس، مستند آخوند چینی و فیلم آبی عمیق به عنوان بخشی از فیلم‌های برجسته اکران شده در کاشان نام برد.

صاحبی‌فرد همچنین از تقدیر و تجلیل ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم قلاده طلا در دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد.

وی استقبال شهروندان کاشانی را از جشنواره عمار بسیار چشمگیر خواند و یادآور شد: با توجه به اینکه نیمی از درخواست‌های اکران فیلم‌های این جشنواره در سطح استان اصفهان مربوط به کاشان بوده، لذا مرکزیت این جشنواره در این استان به این شهرستان اختصاص یافته است.

دبیر جشنواره مردمی عمار در کاشان با اشاره به رشد 30 درصدی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تأکید کرد: جشنواره عمار اقدامی مردمی و خودجوش و بدون تبلیغات است که توسط فعالان فرهنگی بسیجی و علاقمند بدون هیچ چشم‌داشتی درآمدی و در راستای اهداف انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا صورت می‌گیرد.

وی از اجرای برنامه آموزش مستند در آینده‌ای نزدیک در کاشان خبر داد و افزود: از آنجایی که کاشان در بخش ارسال آثار جشنواره فعالیت نداشته لذا بر آن شدیم تا با برپایی دوره‌های آموزشی زمینه حضور فعال علاقمندان کاشانی را در بخش ارسال آثار جشنواره عمار در سال آینده فراهم کنیم.

انتهای پیام/2406/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول