اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود:

حماسه 9 دی به عنوان تجربه‌ای گران‌سنگ ثبت و ضبط شود

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود ضمن بزرگداشت حماسه 9 دی تأکید کرد: حماسه 9 دی دارای ابعاد گسترده‏ای است و نیاز به تبیین حقیقی و گسترده‏ای دارد.

حماسه 9 دی به عنوان تجربه‌ای گران‌سنگ ثبت و ضبط شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در بخشی از بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود که در آستانه روز بصیرت صادر شد، ضمن اشاره به اینکه حماسه 9 دی در انحصار هیچ فرد و جریانی نیست، آمده است: بانی این حماسه، ملت بزرگ، همیشه در صحنه و افتخارآفرین ایران اسلامی است که در رأس آن مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‏ای قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اگر چه نظام اسلامی ایران همواره مورد تهدید، توطئه و کینه‌توزی دیرینه بیگانگان و عوامل خودفروخته داخلی آنها قرار گرفته است و هر بار نیز با مقاومت و پایمردی مردم غیور ایران اسلامی، تمام این توطئه‌ها خنثی شده؛ اما بدون تردید، حماسه نهم دی ماه را بعد از دفاع مقدس باید با ارزش‌ترین نماد دفاع مردمی از نظام اسلامی و نشانگر ایستادگی ملت انقلابی کشورمان بدانیم.

دانشجویان بسیجی شاهرود اضافه کردند: از همان ابتدای فتنه سال 88 معلوم بود که ولایت فقیه و موجودیت انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمنان قرار گرفته است و همین مهم کافی بود تا برخی‏ها می‌فهمیدند که موضوع جنگ نرم دشمن بر ضد نظام جدی است و از همراهی با نامحرمان انقلاب پرهیز می‌کردند.

در این بیانیه تصریح شده است: با وجود هشدارهای مقام معظم رهبری، عده‌ای با ژنرال‌ها و افسران جنگ نرم دشمن همراهی کردند و از سوی مردم لقب «ساکتین و مردودین» گرفتند؛ مردم قصور آنان را فراموش نکرده‌اند و به همین دلیل در راهپیمایی عظیم 9 دی، تبری خود را از آنان اعلام کردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 9 دی نقطه عطف موقعیت‏شناسی مردمی بود که در لحظه لحظه انقلاب، بصیرتر از خواص در میدان بودند و با لبیک گفتن به سرور و مولایشان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عمل به فرامین مقام معظم رهبری در سراسر کشور در راهپیمایی بی‏نظیر و تاریخی خود نشان دادند که عشق به امام حسین(ع) برای همیشه، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود در بخش دیگری از بیانیه خود افزوده است: حماسه نهم دی ماه به اندازه‏ای ارزشی و مافوق محاسبات بشری بود که مقام عظمای ولایت فرمودند «دست خدای متعال، روح ولایت و روح حسین بن علی(ع) در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار دیده می‏شد». وقایع بعد از انتخابات خواه ناخواه به بوته آزمونی بدل شد تا عمق بینش هادیان جریانات سیاسی کشور محک بخورد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود تأکید کرد: وقتی دشمنان از اعمال پلیدشان نتیجه‌ای نگرفتند، اقدام به عملیات تروریستی علیه دانشمندان هسته‌ای کردند؛ اما باز هم کاملاً غافلانه حرکت کردند، چرا که نمی‌دانند با ترور شخص، جسم آن عزیز از دست ما می‌رود ولی آثار و شخصیت آنان و راه حسینی و انقلابی‌شان همچنان ادامه می‌یابد.

در پایان این بیانیه آمده است: اقدامات عاجزانه و غیرانسانی دشمنان باعث می‌شود که ارزش و عظمت انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یابد و بر جهانیان ثابت شود که ترس دشمن از قدرت و عظمت دین اسلام و انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که امام راحل با بنیان‏گذاری آن حیات دوباره اسلام را تضمین کردند و مقام معظم رهبری، خلف صالح حضرت امام خمینی(ره) امروز با رهبری حکیمانه و فرزانه خود، کشتی انقلاب را هدایت و دنیا را مبهوت کرده‏اند.

انتهای پیام/2249/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول