اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرکی خبر داد

راه‌اندازی 25 سایت الگویی جامع تولیدی در بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌جاری 25 سایت الگویی جامع تولیدی در زمینه محصولات مختلف بخش کشاورزی در سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 25 سایت الگویی جامع تولیدی در بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان، بهزاد شهرکی اظهار داشت: در این سایت‌ها، فعالیت‌های آموزشی و ترویجی در قالب جدیدترین یافته‌های تحقیقاتی به کشاورزان استان ارائه می‌شود.

وی تلاش در راستای ترویج و آموزش کشاورزی و فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی پایدار در بخش کشاورزی را مهم دانست و افزود: در این طرح آخرین یافته‌های تحقیقاتی و فعالیت‌های ترویجی به کشاورزان با 25 سایت الگویی در زمینه محصولات زراعی و باغی در هشت شهرستان در محل مزرعه آموزش داده می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این طرح در هر سایت به 20 نفر از کشاورزان با حضور مروج، محقق و کارشناس از سه بخش اجرا، تحقیق و ترویج در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی، آموزش‌های لازم ارائه می‌شود، سپس این تعداد کشاورز آموزش دیده به سایر کشاورزان منطقه آموزش می‌دهند.

شهرکی سایت ورمی کمپوست ویژه زنان روستایی استان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با هدف ترویج کودهای آلی و استفاده مطلوب از ضایعات بخش کشاورزی و دامی در هفت نقطه روستایی استان سایت ورمی کمپوست ویژه زنان روستایی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول