اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 17 میلیارد ریال اعتبار

35 طرح کشاورزی در اردل تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل از تصویب 35 طرح با اعتباری افزون بر 17 میلیارد ریال در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

35 طرح کشاورزی در اردل تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان اردل، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 91 طرح در کارگروه مطرح شد که 35 طرح با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال به تصویب بانک کشاورزی رسید.

این مسئول افزود: 27 طرح با اعتباری معادل 6 میلیارد و 200 میلیون ریال به مرحله عقد قرارداد رسید و تسهیلات مورد نیاز آن پرداخت شد.

خسروی خاطرنشان کرد: 28 پرونده نیز به علت نداشتن شرایط پرداخت تسهیلات از بانک عودت داده شد.

فرماندار شهرستان اردل بیشترین انحراف تسهیلات بخش کشاورزی را در خرید تراکتور و زنبورداری دانست و گفت: الزام به گذراندن 50 ساعت دوره آموزشی و بیمه کردن زنبور مهم‌ترین تمهیدات لازم برای جلوگیری از انحراف تسهیلات در بخش زنبورداری  است.

وی ادامه داد: همچنین 11 طرح کشاورزی نیز با اعتباری معادل 450 میلیون تومان در زمینه پرورش مرغ گوشتی، احداث مزارع پرورش ماهی، احداث استخر و تجهیز پست تلقیح مصنوعی مورد بررسی قرار گرفت.

خسروی از کشاورزی به عنوان کهن‌ترین فعالیت تولیدی نام برد و گفت: امروزه بخش کشاورزی در بسیاری از کشورهای درحال توسعه بخش غالب اقتصاد ملی به شمار می‌رود، به طوری که رشد و توسعه اقتصادی این کشورها ارتباط بسیار تنگاتنگی با توسعه کلی بخش کشاورزی آنها دارد و به عبارتی دیگر توسعه کشاورزی در چارچوب توسعه ملی کشور مورد بحث قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/68003/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول