اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد:

پرداخت 121 فقره تسهیلات توسعه کشاورزی در جیرفت/ مشکل وثیقه بانکی وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: تعداد تسهیلات توسعه کشاورزی خروجی از بانک‌ها 121 فقره با اعتبار 8 میلیارد و 603 میلیون تومان است که البته مشکلاتی در زمینه ارائه وثیقه لازم برای دریافت اعتبار وجود دارد.

پرداخت 121 فقره تسهیلات توسعه کشاورزی در جیرفت/ مشکل وثیقه بانکی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: خروجی کار مصوبات طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان 300 طرح با سقف 28 میلیارد و 676 میلیون تومان است.

وی افزود: از این تعداد طرح خروجی از بانک‌ها 121 فقره تسهیلات با اعتبار 8 میلیارد و 603 میلیون تومان است که مشکلاتی هم در زمینه دریافت اعتبارات وجود دارد، بیشتر در زمینه ارائه وثیقه لازم برای دریافت اعتبار است که باید راهکارهای لازم در این زمینه بررسی شود.

80 تعاونی در طرح توسعه کشاورزی پرونده دارند که تنها یکی توانسته وثیقه را ارائه کند

غنچه‌پور با بیان اینکه پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها در راستای جذب اعتبارات تخصیص داده شده، به طرح‌های توسعه کشاورزی تسهیل شود، تصریح کرد: 80 تعاونی در این طرح پرونده دارند که از این تعداد فقط یک شرکت تعاونی توانسته است، وثیقه را ارائه کند که در این زمینه هم باید راهکارهای لازم ارائه شود.

مشکل عمده بانک‌ها عدم بازپرداخت‌ تسهیلات است

وی خاطرنشان کرد: بانک خزانه مردم و دولت است و باید زمینه بازپرداخت آن فراهم شود که مشکل عمده بانک‌ها عدم این بازپرداخت‌ها است.

به گزارش فارس در این جلسه 9 پرونده متقاضی دریافت تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی و پنج پرونده برای دریافت اعتبار از صندوق توسعه ملی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/80002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول