اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با مردم روستای سیرکان

مشکلات بخش کشاورزی روستاها مورد بررسی قرار گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان در دیدار با مردم روستاهای سیرکان، مشکلات و نارسایی‌های کشاورزان را مورد بررسی قرار داد.

مشکلات بخش کشاورزی روستاها مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمد‌اکبر چاکرزهی عصر امروز به همراه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی، بخشدار بم پشت، تنی چند از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سراوان با مردم روستاهای بخش بم پشت دیدار و از حوزه‌های عمرانی و کشاورزی بازدید و مشکلات و نارسایی‌های بخش را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست که با هدف بررسی اثرات خشکسالی در بخش کشاورزی، بازدید از قنوات و طرح‌های توسعه بخش کشاورزی انجام شد، تلاش برای رفع مشکلات روستاییان مورد تأکید قرار گرفت.

فرماندار سراوان در این دیدار اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و برخورداری منطقه و استعداد خوب شهرستان در امر کشاورزی صنعتی، تلاش در بخش‌های کشاورزی و ایجاد اشتغال و تولید ملی است که افراد متقاضی باید از این فرصت طلایی به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سراوان نیز در جریان این بازدید گفت: با توجه به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی زمینه جذب سرمایه افراد را برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید تسهیلات کشاورزی و دامپروری فراهم می‌کند.

محمد رفیع دهواری با اشاره به این موضوع افزود: افراد سرمایه‌گذار می‌توانند در زمینه احداث مجتمع گلخانه‌ای، پرورش مرغ گوشتی، پرورش گاو شیری و ایجاد سردخانه‌های نگهداری محصول خرما نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

انتهای پیام/75002/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول