اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

سهم 12 میلیارد تومانی آمل از اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از سهم 12 میلیارد تومانی آمل از اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان خبر داد.

سهم 12 میلیارد تومانی آمل از اعتبارات کارگروه توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان با بیان اینکه ستاد جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز به جدیت از منابع طبیعی و اراضی دولتی شهرستان دفاع می‌کند، افزود: تمام افرادی که خواستار ساخت‌وساز هستند باید به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مراجعه کنند.

وی با اعلام اینکه هفته گذشته 11 واحد ساختمانی غیرمجاز در این شهرستان تخریب شده است، تصریح کرد: این واحدها در دو بخش امامزاده عبدالله(ع) و مرکزی آمل احداث شده بود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه در این راستا 26 هزار مترمربع در عرصه منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف شده است خاطر نشان کرد: در این زمینه اقدامات صورت گرفته جدی است و با کسی تعارف نداریم.

وی با اعلام اینکه باید در برابر ساخت‌وسازهای غیرمجاز با جدیت عمل کرد، افزود: مدعیان این عمل را قبول دارند ولی واحدهای دیگری نیز ساخته شده که آنها نیز باید پیگیری شوند.

فرماندار آمل با بیان اینکه کار عزم قوای سه گانه بر جلوگیری و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز است، گفت: جلسه‌ای با حضور نمایندگان سه قوه تشکیل شده و این امر به شدت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نباید در اراضی ملی ویلاسازی صورت گیرد، یادآور شد: نباید با برخی سهل‌انگاری‌ها شرایط طبیعی و زیست‌محیطی خدشه‌دار شود.

اکبرزاده با اشاره به فرصت کارگروه توسعه کشاورزی برای توسعه این بخش تصریح کرد: این بهترین فرصت تا پایان دولت برای کمک به بخش کشاورزی است.

فرماندار آمل با بیان اینکه 12 میلیارد تومان از اعتبار کارگروه استانی توسعه بخش کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافته است، افزود: این تسهیلات با بهره 7 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون 54 درصد این اعتبارات اختصاص یافته است، گفت: آمل در این زمینه بیشترین اعتبارات استانی را به خود اختصاص داده است که امیدواریم بیشترین جذب نیز تا پایان سال صورت گیرد.

  انتهای‌پیام/86011/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول