اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

مراکز فرهنگی باید تقویت و پشتیبانی شوند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مساجد است که جوانان را از تهاجم فرهنگی دشمنان نگه می‌دارد لذا باید مراکز فرهنگی را تقویت، پشتیبانی و حمایت کنیم.

مراکز فرهنگی باید تقویت و پشتیبانی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در آیین افتتاح ساختمان فاطمیه شهرک هوانیروز کرمان اظهار داشت: تقویت جایگاه‌های فرهنگی در تمام جوامع به ویژه نیروهای مسلح و خانه‌های سازمانی یکی از بهترین کارهایی است که باید انجام شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از اعمال تحریم‌ها ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل کشور است، افزود: هدف آنها خانواده‌ها و جوانان هستند لذا این امر اهمیت کارهای فرهنگی، مساجد و حسینیه‌ها را بیشتر می‌کند.

آل‌هاشم مساجد و حسینیه‌ها را محور صمیمیت، وحدت و همدلی آحاد مختلف جامعه دانست و تصریح کرد: مساجد است که جوانان را از تهاجم فرهنگی دشمنان نگه می‌دارد لذا باید مراکز فرهنگی را تقویت، پشتیبانی و حمایت کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه هدف دشمن از بین بردن بنیان‌های اعتقادی مردم، خانواده‌ها و جوانان از راه‌های مختلف است، بیان داشت: ترویج فساد، بی‌بند و باری، بدحجابی و بی‌حجابی، مدگرایی، اختلاف انداختن بین تشیع و تسنن، اختلاف بین اقوام ایرانی و قومیت‌ها و ترویج مواد مخدر در تهاجم فرهنگی دشمن دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: دشمن در آستانه انتخابات سعی در بحرانی جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که تنها راه عبور از این گذرگاه صبر و ایستادگی است و باید از این مرحله عبور کنیم.

آل‌هاشم گفت: دست برداشتن از نظام و القای ناامیدی و یأس در بین مردم از جمله کارهایی است که دشمن دنبال می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن با انتشار شایعات می‌خواهند بگوید ایران باید سر میز مذاکرات بنشیند، گفت: ایران از ابتدا در تمام موضوعاتی که مطرح شده اهل مذاکره بوده اما کشور ما اگر تحت فشار باشد، زیر بار نمی‌رود.

وی تنها راه موفقیت ایران اسلامی را ایستادگی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن عزت و اقتدار ایران را نمی‌خواهد و در آستانه انتخابات نیز در حال جوسازی هستند.

به گزارش فارس، ساختمان فاطمیه شهرک هوانیروز کرمان که عملیات اجرایی آن از سال 90 آغاز شده بود با زیربنای 240 متر مربع و با اعتبار 110 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/80020/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول