اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

دشمن در تهاجم فرهنگی بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته است‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه دشمن در جنگ نرم و فرهنگی، خانواده‌ها و بنیان آنان را نشانه رفته است، گفت: باید برای مقابله با این تهاجم به اصول اعتقادی و دینی توجه خاص شود.

دشمن در تهاجم فرهنگی بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته است‌

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور یکشنبه شب در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان بوشهر با بیان اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی تحکیم خانواده را نشانه گرفته است، گفت: استکبار جهانی با ایجاد کانال‌های متعدد تلویزیونی و اشاعه انواع مدهای لباس ضدفرهنگی قصد دارد تیر خودشان را به جایی بزنند که موجب از هم پاشیدگی خانواده‌ها شده و حب قضیه خانواده را بشکند.

وی با تأکید بر توجه به مسائل دینی و مذهبی اضافه کرد: در این زمینه باید کار ریشه‌ای در جامعه ایجاد شود و این کار از مهد کودک‌ها باید آغاز تا خروجی آن در دانشگاه‌ها پدیدار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: همه مسئولان بویژه مسئولان فرهنگی وظیفه دارند در این مهم مشارکت همه جانبه داشته باشند تا با کار کارشناسی شده شاهد مصونیت جامعه از ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

پرآور افزود: راه مبارزه بر ضد جنگ نرم دشمن ایستادن تمام قد در مقابل آن است که این حرکت باید مدام در جریان باشد.

وی با اشاره به اینکه ما دارای مردمی ولایت‌مدار، متدین و پایبند به اعتقادات دینی و مذهبی هستیم، گفت: ممکن است برخی افراد غفلت کنند و یکسری موارد را رعایت نکنند که لازم است با تذکر روند اصلاح جامعه را در پی بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر دارای کارشناسان فرهنگی منحصر به فردی است که لازم است برای اصلاح امور از آنان بهره جست.

وی گفت: مطمئنم با عزمی که شما مسئولان دارید و همتی که به عمل خواهید آورد با برنامه‌ریزی و مهندسی فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی موفق خواهیم شد.

پرآور در این نشست با قدردانی از تلاش مسئولان دست‌اندرکار افزود: ما دینی داریم که مستغنی است و  دارای حکومتی هستیم که بر مبنای دین است و رهبری داریم که جهان اسلام را هدایت می‌کند و در شرایطی که استکبار برای ما بوجود آورده است؛ وظیفه ما مسئولان بیش از پیش سنگین‌تر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تاکید کرد: مقابله با این جنگ یک مسئله فردی نیست بلکه تکلیف شرعی است و همه وظیفه داریم که نسبت به دغدغه‌های رهبری که آنرا شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم عنوان می‌کنند، عکس‌العمل نشان دهیم.

وی با بیان اینکه فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در امر عفاف و حجاب ارزیابی می‌شود، گفت: مدیرانی که از ورود اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برای ارزیابی به اداره خود جلوگیری کنند قطعا با آن اداره برخورد خواهد شد و لازم است این دستگاه‌ها مشخص شوند.

انتهای پیام/66006/ت/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول