اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام در حاشیه مراسم شب شعر عاشورایی مطرح کرد

عمل به دستورات رهبری بهترین راه مصون ماندن از تهاجمات فرهنگی

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: تنها راه مقابله با جنگ نرم تبعیت و پیروی از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری است که اگر چنین شود به راحتی می‌توانیم دشمن را در این تهاجم فرهنگی ناکام بگذاریم.

عمل به دستورات رهبری بهترین راه مصون ماندن از تهاجمات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز در حاشیه مراسم شب شعر عاشورایی گفت: یکی از عوامل احساس انس مردم، حتی بیگانگان با واقعه جانسوز عاشورا به دلیل سروده‌های فاخر شعرای حسینی است.

فرماندار چرام ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم عنوان کرد: دلیل حضور همه دل سوختگان فرهنگ اسلامی و عاشورایی در این مکان، تجدید میثاق با آرمان‌های عاشورا و سوگواری برای سرور و سالار شهیدان است.

وی فرهنگ عاشورا را حافظ سرمایه‌های اسلامی و انسانی بشریت دانست و گفت: هر چه داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم تا دین اسلام و نهضت عاشورا زنده بماند.

این مسئول مهم‌‌ترین راه رسیدن به تشخیص حق از باطل را داشتن بصیرت ذکر کرد و در ادامه با اشاره به شروع جنگ نرم از طرف دشمن، هوشیاری خانواده‌ها و به‌ویژه جوانان را در این زمینه خواستار شد.

نیکروز تصریح کرد: تنها راه مقابله با جنگ نرم تبعیت و پیروی از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری است که اگر چنین شود به راحتی می‌توانیم دشمن را در این تهاجم فرهنگی ناکام بگذاریم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان این‌که باید به شعر، داستان و ادبیات به‌‌طور ویژه اهمیت دهیم و در ترویج و نشر آن کوشا باشیم، خاطرنشان کرد: جایگاه شعر و ادب ایران اسلامی در سطوح ملی و بین‌المللی همیشه ممتاز بوده است.

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های شب شعر عاشورایی، سرمایه‌گذاری بر روی جوانان است که در واقع ما با برگزاری این گونه برنامه‌ها به پرورش جوانان بصیرتمند در شهرستان، استان و کشور پرداخته‌ایم.

انتهای‌پیام/82002/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول