اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 700 میلیون تومان اعتبار

مرکز رفاهی فرهنگیان هندیجان آغاز به‌ کار کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: مرکز رفاهی فرهنگیان هندیجان با اعتبار 700 میلیون تومان آماده خدمت‌رسانی به فرهنگیان و شهروندان است.

مرکز رفاهی فرهنگیان هندیجان آغاز به‌ کار کرد

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: یکی از مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان هندیجان ایجاد مرکز رفاهی برای فرهنگیان این شهرستان بوده است.

وی افزود: با تلاش‌های مستمر و پیگیر اداره آموزش و پرورش شهرستان، این مکان ایجاد و راه‌اندازی شده و برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگیان هندیجان آماده خدمت‌رسانی است.

فرماندار هندیجان میزان اعتبار این پروژه را 700 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مکان با تجهیز سالن پذیرایی، انتظار و دیگر سالن‌های داخلی و مرتبط، آماده برگزاری هر نوع مراسم برای فرهنگیان است.

وی تصریح کرد: سایر شهروندان هندیجانی نیز می‌توانند از این امکانات استفاده کنند اما فرهنگیان شهرستان از تخفیف ویژه برخوردار هستند.

فرج‌الهی در پایان با بیان مدت زمان اجرا و اتمام این پروژه گفت: این پروژه به مدت دو سال در دستور کار بوده که اخیراً به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول