اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور کله‌بست:

هدف دشمن تهاجم فرهنگی در دانشگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور کله بست گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی دانشگاه را مورد هدف قرار داده است.

هدف دشمن تهاجم فرهنگی در دانشگاه‌ها است

فرشاد گوران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: دانشجویان به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی باید همچون گذشته جایگاه خود را قدر دانسته و با هوشیاری در مقابل دسیسه‌های غرب و شرق بایستند.

وی افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی دانشگاه را مورد هدف قرار داده، اما دانشجویان ما همواره به عنوان قشری آگاه و فهیم بارها استکبارستیزی خود را اثبات کرده‌اند و اکنون ایران اسلامی با وجود تحریم‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی توانسته با وجود دانشجویان متفکر حرف نخست را در بین جوامع بشری در تمام زمینه‌ها به‌ویژه بخش‌های علمی و تحقیقی بزند.

رئیس دانشگاه پیام نور کله‌بست تصریح کرد: دانشگاه پیام نور واحد کله‌بست در سال 1386 تاسیس و فعالیت خود را با دو رشته حسابداری و مدیریت صنعتی با 114 دانشجو آغاز کرد.

گوران با اعلام اینکه در حال حاضر این دانشگاه با یک هزار و 22 دانشجو در 12 رشته تحصیلی در حال فعالیت است گفت: این دانشگاه برای سه سال متوالی در شش ترم به عنوان دانشگاه برتر و نمونه مازندران اعلام شد.

انتهای پیام/86010/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول