اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

مرکز مطالعات فرهنگی حوزه علمیه کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه استان کرمان گفت: مرکز مطالعات فرهنگی حوزه علمیه استان کرمان همزمان با هفته پژوهش افتتاح می‌شود.

مرکز مطالعات فرهنگی حوزه علمیه کرمان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمدرضا عرب‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد برنامه‌ریزی هفته پژوهش استان کرمان اظهار داشت: حوزه‌های علمیه می‌توانند معارف اسلامی و مسائل فرهنگی را در جامعه به بهترین نحو ترویج کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه استان کرمان عنوان کرد: زیرساخت‌های مطلوبی در زمینه پژوهش در حوزه‌های علمیه فراهم شده و این مجموعه‌ها توان فرهنگ‌سازی با ادبیات جدید را دارند.

عرب‌زاده از فعالیت 23 مدرسه علمیه برادران و 18 مدرسه علمیه خواهران در استان کرمان خبر داد و بیان داشت: این حوزه‌ها در مناطق مختلف استان کرمان دایر شده و فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی را انجام می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: حوزه علمیه ریگان در عمق کویر و در خط مقدم مقابله با فرقه‌های ضاله راه‌اندازی شده و این مجموعه نشریه طلبگی را منتشر می‌کند.

عرب‌زاده با بیان اینکه مرکز مطالعات فرهنگی حوزه علمیه استان کرمان تعریف شده است، خاطرنشان کرد: این مرکز در هفته پژوهش مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه استان کرمان اذعان داشت: تیم پژوهشی حوزه علمیه استان کرمان تشکیل شده و در صورت تأمین اعتبارات لازم طی دو سال آینده شاهد رشد در پژوهش و مطالعات فرهنگی هستیم.

انتهای پیام/80019/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول