اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مقابله با تهاجم فرهنگی با تلاش مسئولان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ در حال حاضر کشور در محاصره فرهنگی دشمنان قرار دارد که مقابله با آن با تلاش مسئولان انجام می‌شود.

مقابله با تهاجم فرهنگی با تلاش مسئولان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر پورمحمدی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان با استفاده از امکانات و تأثیرگذاری کارکردهای هنری به درون خانواده‌ها وارد شده‌اند که در این راستا برای مقابله با آنها باید تمام مسئولان ذی‌ربط تلاش کنند.

قائم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در دو دهه گذشته به تهاجم فرهنگی و شبیه‌خون فرهنگی اشاره کردند و هم‌اکنون ما در محاصره فرهنگی دشمنان قرار داریم که در این راستا باید جبهه فرهنگی کشور هوشمندانه عمل کند.

در ادامه سیدجواد جعفری مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: در طول مدت 10 سال خدمت خود در خراسان رضوی خدمات خوبی در این استان مانند افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انجام شد.

وی خاطر نشان کرد:‌ عرصه فرهنگی بسیار گسترده است و در حال حاضر 100 دستگاه فرهنگی در این ارتباط همکاری می‌کنند به طوری که بیش از چهار هزار هنرمند در بخش‌های مختلف فرهنگی خراسان رضوی فعالیت دارند.

در ‌پایان این مراسم با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدسعید سرابی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و سیدجواد جعفری به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع) معرفی شدند.

انتهای پیام/70017/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول