اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد:

اردوهای راهیان نور گامی در مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد گفت: اردوهای راهیان نور گامی در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است و باید تلاش بیشتری برای تقویت این اردوها داشته باشیم.

اردوهای راهیان نور گامی در مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده صبح امروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان سعدآباد اظهار داشت: راهیان نور یک اردوی معنوی و فرهنگی است و تاثیر به‌سزایی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی افزود: تقویت اردوهای راهیان نور امری لازم و ضروری است و باید نسبت به افزایش کیفیت این اردوها اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان با تمام امکانات و با صرف هزینه‌های زیاد برای ضربه زدن به معنویت و اخلاق اسلامی تلاش می‌کند همه باید در مسیر گسترش ارزش‌های اسلامی گام برداریم.

امیری‌زاده تصریح کرد: همکاری سپاه و بسیج با آموزش و پرورش در راه‌اندازی اردوهای راهیان نور بسیار ارزشمند است که امیدوار هستیم، تداوم یابد.

وی اذعان داشت: اردوهای راهیان نور گامی در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است و باید تلاش بیشتری برای تقویت این اردوها داشته باشیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سعدآباد نیز در این آیین اظهار داشت: بیش از 242 دانش‌آموز پسر این منطقه داوطلبانه در قالب کاروان‌ راهیان نور دانش‌آموزی در سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب در استان خوزستان اعزام خواهند شد.

محمد حسن‌زاده گفت: این اردوها به صورت داوطلبانه بوده و بر اساس یک فرایند کاملا قانونی بر اساس تفاهم‌نامه و ابلاغیه مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تمام دانش‌آموزان با رضایت‌نامه والدین حضور می‌یابند و این اردو به‌مدت سه روز از 30 دیماه لغایت دو بهمن ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول