اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کتابخانه‏های عمومی شاهرود:

فرهنگ کتاب‏خوانی باید از کودکی نهادینه شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود گفت: تعامل بیشتر کتابخانه‏های عمومی و آموزش و پرورش بستر مناسب مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب‏خوانی را از کودکی فراهم می‏کند.

فرهنگ کتاب‏خوانی باید از کودکی نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از ستاد هفته کتاب اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، سیدابراهیم موسوی در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود افزود: تعامل، همیاری و مساعدت این دو دستگاه فرهنگی موجب جهت‏دهی و تمرین بیشتر پژوهش و تحقیق از دوران تحصیلات ابتدایی با نظارت معلمان و کارشناسان می‏شود.

وی تصریح کرد: با برگزاری جشن کتاب در هفته کتاب و کتاب‏خوانی امید است که دانش‏آموزان به همراه معلمان و والدین خود، با شرکت گسترده در فعالیت‏های کتابخانه‏ای و عضویت رایگان، از ترویج فرهنگ مطالعه حمایت کنند.

سرپرست اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: کارشناسان فرهنگی اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود در هفته کتاب آبان ماه سال‏جاری با هماهنگی مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش در مدارس حاضر خواهند شد.

موسوی تاکید کرد: این کارشناسان در جشن کتاب امسال در مدارس به تبیین فواید مطالعه مناسب با نیازهای زمانی و مکانی در جامعه و امکانات موجود در کتابخانه‏های عمومی و نحوه استفاده از تجهیزات خواهند پرداخت.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش همگانی در هفته کتاب امسال شاهد افرایش چشمگیر عضویت در کتابخانه‏های عمومی و بسترسازی مناسب برای ترویج فرهنگ مطالعه و ارتقای سطح فرهنگ کودکان و نوجوانان در این زمینه باشیم.

سرپرست اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود بیان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی امید است با همت مضاعف مردم و مسئولان، کودکان و نوجوانان این مرز و بوم در آینده نزدیک بیش از پیش ایران اسلامی را بر تارک دنیا درخشنده کنند.

وی افزود: با تغذیه مناسب فکری و مطالعاتی، تحقق این هدف امکان‏پذیر است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول