اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

نهاد تعلیم و تربیت از طرح‏های کتابخوانی استقبال می‏کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: مدیران، کارشناسان، معلمان و دانش‏آموزان با آغوش باز از طرح‏های اجرایی کتابخانه‏های عمومی استقبال می‏کنند.

نهاد تعلیم و تربیت از طرح‏های کتابخوانی استقبال می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از ستاد هفته کتاب اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، سیدحبیب‏الله میرابوالحسنی در دیدار با سرپرست اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود افزود: پرداختن به اطلاع‏رسانی، فرهنگ‏سازی و مطالعه مفید در کودکان از اولویت‏های کاری مدیران این اداره است.

وی تصریح کرد: با همیاری و مساعدت کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود خلأهای موجود در کتاب‏ها، منابع آموزشی و تربیتی برای ارتقای دانش و معلومات، کارشناسان، مدیران مدارس، معلمان و دانش‏آموزان برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود اجرای طرح «کتاب من» را یکی از اقدامات شایسته در کتابخانه‏های عمومی دانست.

میرابوالحسنی خاطرنشان کرد: این طرح که متناسب با نیاز اعضای کتابخانه‏های عمومی، کتاب‏ها را به صورت رایگان تهیه می‏کند و در اختیار آنان قرار می‏دهد، باعث افزایش رجوع به کتابخانه‏ها خواهد شد.

وی از سرپرست کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود خواست تا با کارشناسان خود در جلسه مدیران و کارشناسان آموزشی این اداره شرکت و برنامه‏های اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود را تبیین کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان اینکه آموزش و پرورش در انجام اقدامات ریشه‏ای ظرفیت‏های لازم را در اختیار دارد، تاکید کرد: با همه توان برای توسعه بیشتر فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی گام های مؤثری برخواهیم داشت.

به گزارش فارس؛ هم‏اکنون 60 درصد اعضای فعال کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود را دانش‏آموزان به خود اختصاص داده‏اند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول