اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طبق دستورالعمل جدید

هر 70 متر مربع ایجاد مسکن، یک اشتغال محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل‌های جدید مسکن آمارهای مربوط به اشتغال در استان تغییر می‌کند، گفت: ایجاد اشتغال در بخش مسکن بر اساس 70 متر مربع برای هر نفر محاسبه می‌شود.

هر 70 متر مربع ایجاد مسکن، یک اشتغال محسوب می‌شود

مسعود اقلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه بخشی از آمار اشتغال همه ساله در بخش مسکن است، بیان داشت: با توجه به دستورالعمل جدید از سوی وزارتخانه، اشتغال در این بخش بر اساس آمار اعلام شده محاسبه می‌شود.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های قبلی در بخش مسکن و اشتغال ایجاد شده از این طریق در این زمینه تا کنون هر 60 متر مربع مسکن یک اشتغال محسوب می‌شد که بر اساس تغییرات به وجود آمده در بخش مسکن این رقم به 70 متر مربع تغییر یافته و اشتغال جدید بر اساس 70 متر مربع برای هر نفر محاسبه خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان داشت: در این راستا نهایتاً آمار اشتغال استان که در بخش مسکن است تغییر خواهد کرد و از این به بعد بر اساس دستورالعمل جدید محاسبه خواهد شد.

وی گفت: در این زمینه اطلاعات پروژه‌های مسکن با همه مشخصات آن، باید توسط دستگاه‌ها وارد سایت شده و طور کامل ثبت شود.

اقلامی در این زمینه خاطرنشان کرد: دستورالعمل به دستگا‌ه‌های اجرایی اعلام و آموزش‌های مورد نیاز به دستگاه‌ها ارائه شده است.

وی گفت: چون اشتغال در بخش مسکن برای افراد به صورت موقت است بر اساس مشخصات کامل از پروژه‌ها، اساس آمار قطعی اشتغال در پایان سال در این زمینه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/89013/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول