اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار امیدیه:

یک‌هزار واحد از سایت 35 هکتاری مسکن مهر در امیدیه آماده سکونت است

خبرگزاری فارس: فرماندار امیدیه گفت: با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه، امروز سایت 35 هکتاری پروژه مسکن مهر شهرستان امیدیه افتتاح شد.

یک‌هزار واحد از سایت 35 هکتاری مسکن مهر در امیدیه آماده سکونت است

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، حسین لامی‌زاده امروز در حاشیه افتتاح یک‌هزار و 816 واحد مسکن مهر شهرستان که با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه برگزار شد، اظهار داشت: پروژه مسکن مهر در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد و افرادی ا‌ست که با گذشت بیش از 30 سال از انقلاب به دلیل بضاعت مالی نتوانسته سرپناهی داشته باشند.

وی افزود: در این شهرستان نیز پروژه مسکن مهر به خوبی در حال اجرا بوده است.

فرماندار امیدیه تصریح کرد: امروز با ورود رئیس جمهور یک‌هزار و 816 واحد مسکن مهر شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سبک‌های ساخت خانه‌ها سنتی، نیمه صنعتی و صنعتی است

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار داشت: یک‌هزار و 706 واحد از واحدها در سایت 35 هکتاری مسکن مهر شهرستان قرار دارد و با تجهیز کامل و انجام زیرساخت‌ها آماده سکونت است.

لامی‌زاده اضافه کرد: سبک‌هایی که در ساخت خانه‌ها به کار رفته سنتی، نیمه صنعتی و صنعتی بوده و تمام نکات ایمنی در آن رعایت شده است.

وی ادامه داد: این پروژه به نحوی صورت گرفته که مردم با ورود به این منازل از هر جهت راضی باشند و هیچگونه مشکلی پیش‌روی آنها قرار نگیرد.

240 دفترچه اقساط برای مالکان منظور شده است

فرماندار امیدیه تصریح کرد: همه واحدها پایان کار دارند و بیش از 240 دفترچه پرداخت اقساط وام نیز برای ساکنان واحدهای مسکن مهر منظور شده است.

وی با اشاره به این‌که میانگین سهم آورده اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان بین 11 تا 14 میلیون تومان است، گفت: با توجه به ارائه امکانات در واحدها نظیر اشتراک گاز و تلفن سهم آورده اعضا نیز متغیر است.

لامی‌زاده در پایان از استقبال بسیار خوب و بی‌نظیر شهروندان و اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در همراهی مسئولان این پروژه در شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول