اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران:

روند ایجاد اشتغال در گچساران رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران گفت: روند ایجاد اشتغال توسط اداره‌ها و نهادهای گچساران رضایت‌بخش نیست.

روند ایجاد اشتغال در گچساران رضایت‌بخش نیست

ابوالفتح کرمی امروز در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: بررسی مشکلات و موانع موجود در ایجاد اشتغال بحثی فرا دستگاهی است و مستلزم همکاری و مساعدت تمامی دستگاه‌های اداری، نهادها و بانک‌ها است.

وی یادآور شد: فراهم آوردن و ایجاد بسترهای مناسب برای ایجاد اشتغال جوانان سبب ایجاد انگیزه لازم برای کار فرهنگی و رشد اجتماعی در بین آنان خواهد شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران با بیان این‌که جذب نیرو در این شهرستان باید هدفمند باشد، اظهار داشت: افراد بیکار و یا افرادی که اخراج می‌شوند تأثیر مستقیم بر خانواده‌ها و جامعه دارند.

کرمی با اشاره به لزوم تلاش برای ایجاد اشتغال و در نتیجه بالا بردن انگیزه لازم برای فعالیت اجتماعی و روحیه نشاط در جامعه بر همت مضاعف مسئولان این شهرستان در راستای تحقق اهداف کارآفرینی و ایجاد اشتغال تأکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گچساران یادآور شد: ایجاد اشتغال و تعهد به ایجاد اشتغال توسط اداره‌ها و نهادهای این شهرستان رضایت‌بخش نیست.

کرمی تصریح کرد: این جلسه به عنوان چهارمین جلسه کارگروه اشتغال برگزار شد که در سه جلسه گذشته نیز 16 مصوبه به تصویب اعضای این جلسه رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران مهم‌ترین مصوبه جلسات گذشته را اجرایی کردن سه هزار و 534 فرصت شغلی توسط 28 دستگاه اجرایی گچساران عنوان کرد.

کرمی ادامه داد: از تعداد سه‌ هزار و 534 تعهد اشتغال و فرصت شغلی اداره‌ها تاکنون، یک‌هزار و 501 فرصت شغلی ایجاد شده است که این آمار راضی‌کننده نیست و انتظار بیش از این تعداد بود.

وی گفت: اداره ها‌ و نهادهای گچساران باید در زمینه عمل به تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال تلاش بیشتری داشته باشند.

کرمی با اشاره به این‌که در 9 ماه گذشته از سال تاکنون روند عمل به تعهدات اشتغال در گچساران رضایت‌بخش نیست، تلاش بیشتر مسئولان در سه ماهه باقی‌مانده از سال 91 را خواستار شد.

انتهای‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول