اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مسکن مهر دهدشت کیفیت عالی دارد/اهمال در تکمیل مسکن‌مهر پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: مسکن مهر دهدشت کیفیت عالی دارد که همه دستگاه‌ها با همه توان برای تکمیل این واحدها باید همت به خرج دهند.

مسکن مهر دهدشت کیفیت عالی دارد/اهمال در تکمیل مسکن‌مهر پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی کمیته برنامه‌ریزی نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی است.

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: عدم نظارت قوی و مستمر باعث ایجاد خسارت به پروژه و ایجاد وقفه در اجرای آنها می‌شود.

وی حضور مدیر کنار پروژه‌ها و پیگیری مستمر آنها را بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: کارشناسان فنی دستگاه‌ها نیز به صورت ویژه بر روند کمی و کیفی پروژه‌ها نظارت داشته باشند تا شاهد برخی کم‌کاری‌ها در روند اجرای پروژه‌ها نباشیم.

فرماندار کهگیلویه هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها را در سرعت بخشی به پروژه‌ها مؤثر دانست و تصریح کرد: ادارات قبل و بعد از اجرای پروژه‌ها هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند تا دیگر شاهد برخی بی‌نظمی‌ها در اجرای پروژه‌ها نباشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها به صورت ماهانه گزارش کاملی از روند اجرای پروژه‌ها ارائه دهند، عنوان کرد: این کار باعث می‌شود اطلاعات کامل و جامعی از روند و کیفیت اجرای پروژه‌ها داشته باشیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که معارضات اجتماعی یکی از مشکلات همیشگی در روند اجرای پروژه‌هاست تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید سعی کنند علاوه بر رفع معارضات اجتماعی به سمتی حرکت کنند که معارضات دولتی به هیچ وجه به وجود نیاید.

وی در ادامه با اشاره به این‌که پروژه مسکن مهر دهدشت از کیفیت قابل قبولی برخوردار است، عنوان کرد: لازم است برای واگذاری واحدهای باقی‌مانده این پروژه اطلاع‌رسانی بیشتری صورت گیرد.

جعفری کم‌کاری و اهمال نهادهای دولتی در زمینه  محوطه‌سازی و تکمیل مسکن مهر دهدشت را غیر قابل قبول دانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها با همه توان برای تکمیل این واحدها همت به خرج دهند.

انتهای پیام/82008/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول