اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه:

نقش حمایتی و اجرایی دولت در تحقق شعار سال عملی شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: دولت باید در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش حمایتی از اجرای خود را عملی کند.

نقش حمایتی و اجرایی دولت در تحقق شعار سال عملی شود

کیامرز کیهان‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام صاحبان صنایع اعم از دولت و بخش خصوصی به عنوان مخاطبان شعار سال جاری که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده محسوب می‌شوند.

این مسئول افزود: در این راستا بخش خصوصی عهده‌دار تولید و افزایش این بخش است که در این مورد استراتژی قوی است، اما در تاکتیک‌های اجرا دچار مشکل هستیم که باید با تدابیر مناسب در این راه ماندگار شویم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه عنوان کرد: دولت نیز به عنوان اصلی‌ترین قطب تولید در کشور باید بر اساس فرامین رهبری تلاش خود را در راستای حمایت از طرح‌های تولیدی و خدماتی به عمل آورده و نسبت به عملی کردن نقش تولیدی و حمایتی خود اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی امتیاز بزرگی برای ملت است چرا که در این صورت تمام سود حاصل از درآمدهای مختلف نصیب کشور شده و نتیجه این عمل ارتقای تولیدات و محصولات بهتر خواهد بود.

کیهان‌فر با تاکید بر لزوم بهره‌برداری تمام مدیران و صاحبان صنایع از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تمام رهنمودهای رهبری در زمینه‌های تولیدی و صادراتی باید نصب‌العین تولیدکنندگان و دولتمردان قرار گیرد تا به این ترتیب شاهد رشد و پیشرفت کشور در موارد مختلف باشیم.

این مسئول متذکر شد: صادرات 162 میلیارد دلاری در برابر واردات بیش از 200 میلیارد دلاری نمی‌تواند راه‌گشای صنعت و خدمات کشور باشد به همین دلیل باید راهکارهای بهتری برای مقابله با چنین اقداماتی اتخاذ شود تا به این ترتیب روش‌های اصولی صادرات و واردات نیز مشخص شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه در پایان اذعان داشت: انتظار تولیدکنندگان از دولت این است که در هر شرایطی حمایت‌های خود از بخش خصوصی را قطع نکند تا به این وسیله راه برای حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی در بازارهای جهانی هموار شود.

انتهای پیام/61003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول