اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی دیلم:

ستاد تحقق شعار سال در دیلم تشکیل می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: در راستای تحقق شعارهای سال توسط مقام معطم رهبری، ستاد مرکزی تحقق شعار سال شهرستان دیلم به‌زودی تشکیل خواهد شد.

ستاد تحقق شعار سال در دیلم تشکیل می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، محمدحسین زندویان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ستاد به منظور تحقق اهداف مقام معظم رهبری و رسیدن به شعار سال متشکل از ادارات و ارگان‎های شهرستان دیلم و کمیته‎های فرعی و اصلی تشکیل می‎شود.

وی بیان کرد: از جمله کارهای این ستاد بررسی عملکرد دستگاه‎های اجرایی و رصد فعالیت‎های آنان در سطح این شهرستان است و در جلساتی که به‌صورت ماهانه و فصلی صورت می‎گیرد بهترین و کم‎کارترین دستگاه‎های شهرستان معرفی می‎شوند.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی دیلم افزود: در این ستاد کمیته‎های مشخصی با شرح وظایف ویژه خود فعال می‎شوند تا راهکارهای کارآمد را برای ارتقاء سطح تولید در این شهرستان ارائه دهند.

زندویان یادآور شد: کمیته‎های فرعی شامل کمیته تحقیق و پژوهش شامل دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، علمی کاربردی و آموزش و پرورش و کمیته کار و تولید و پیگیری مطالبات شعار سال شامل اداره کار، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، کمیته امداد، گمرک، تعاونی صیادان و لنج‌داران، تشکیل خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم اضافه کرد: کمیته تبلیغ شعار سال شامل تبلیغات اسلامی، شهرداری و شورای شهر، سپاه و بنیاد شهید، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد نماز جمعه است و ادارات معین همایش، نیز برق، آبفا، مخابرات، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، تامین اجتماعی، گاز و شرکت نفت بهرگان خواهند بود.

زندویان ادامه داد: تلاش ما این است با تشکیل این ستاد و فعال‎سازی کمیته‎های آن با مشارکت همه دستگاه‎ها و نهادها گام موثری در راستای تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری برداریم.

وی، خواستار مشارکت هرچه بیشتر اداره‎ها برای فعالیت مطلوب این ستاد و حمایت همه جانبه مسئولان ارشد استان در این راستا شد.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول