اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 26 آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان

حمل و نقل جاده‌ای حامی تولید ملی است

خبرگزاری فارس: فعالان حمل و نقل جاده‌ای گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: فعالان حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران از تولید ملی در برابر تحریم‌ها حمایت می‌کنند.

حمل و نقل جاده‌ای حامی تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کانون‌ها و انجمن‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای گیلان به مناسبت 26 آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان با صدور بیانیه‌ای این روز را تجلی ولایتمداری فعالان حمل و نقل جاده‌ای کشور عنوان کردند.

در بیانیه مذکور آمده است: 26 آذرماه هر سال یادآور صدور فرمان امام (ره) در سال 1362 در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوب برای تخلیه کالای وارداتی از مبادی دریایی کشور است.

کانون‌ها و انجمن‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای گیلان در بیانیه 26 آذرماه اظهار کردند: ایجاد تنگناها و محدودیت‌ها در نظام ترابری کشور یکی از تبعات اقتصادی جنگ تحمیلی بوده و فعالان حمل و نقل جاده‌ای کشور در آن شرایط سخت و دشوار با لبیک به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در 26 آذرماه سال 62 حماسه حمل و نقلی آفریدند و این حماسه سندی در راستای ولایت‌مداری، استکبارستیزی و دشمن‌شناسی فعالان حمل و نقل کشور به ویژه رانندگان است.

بیانیه مذکور یادآور شده است: امروز با گذشت 29 سال از خلق آن حماسه که همراه با شور، شعف و گوش به فرمان بودن رهنمودهای ولایت فقیه است، با تبریک و گرامیداشت این روز به تمام مردم شریف ایران اسلامی به‌ ویژه همکاران حمل و نقلی اعلام می‌کنیم که ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای گیلان آمادگی دارد در عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی بیش از گذشته تلاش کرده تا به قله رضایت مردمی دست یابد زیرا رضایت خلق رضایتمندی خالق را در بر دارد.

کانون‌ها و انجمن‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای گیلان تصریح کردند: بر خود می‌بالیم که از بازماندگان و نسل باقی مانده از 26 آذرماه سال 62 هستیم و با قاطعیت اعلام می‌کنیم با گذشت حدود سه دهه و کسب تجربه‌های ارزنده از قهرمانان 26 آذرماه سال 62 در ولایتمداری و استکبارستیزی آماده‌ایم و گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری هستیم.

بیانیه مذکور می‌افزاید: فعالان حمل و نقل عمومی جاده‌ای گیلان اعلام می‌کنیم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با حمل و نقل جاده‌ای حامی تولید ملی هستیم و با کار و تلاش مضاعف در راستای ارتقای سرمایه ایرانی گام بر می‌داریم زیرا ما فعالان حمل و نقل عمومی جاده‌ای گیلان خود را سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و در برابر تحریم‌ها در راه استقلال، عزت و سربلندی میهن اسلامی تا پای جان ایستاده‌ایم و هرگز در برابر تحریم‌ها سست نمی‌شویم.

کانون‌ها و انجمن‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای گیلان ابراز کردند: باور داریم صنعت حمل و نقل جاده‌ای جمهوری اسلامی ایران با توجه به ویژگی‌های حمل و نقل در موضوع ترانزیتی بودن کشور دارای جایگاه رفیعی در صنعت حمل و نقل جهان است و اعلام می‌کنیم برای ارتقای سطح خدمات، آمادگی هرگونه همکاری با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان را داریم.

بیانیه مذکور یادآور شده است: ما فعالان حمل و نقل جاده‌ای گیلان با درک شرایط موجود اعلام می‌کنیم به پشتوانه خودباوری ملی، عزم راسخ، شناخت صحیح از مقتضیات زمان و مکان، امکانات، ضرورت‌ها و نیازهای داخلی در موضوع حمل و نقل جاده‌ای با سلاح ایمان و پشتکار و آراسته به اخلاق و وجدان کاری در گذر از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب با نگاهی متوازن به منظور تسریع و تسهیل ساماندهی حوزه اختیارات خود با شجاعت و همت، اهتمام ورزیده و بر تلاش مضاعف خود می‌افزاییم.

در ادامه بیانیه بیان شده است: رانندگان یکی از اهرم‌های اصلی چرخه حمل و نقل جاده‌ای هستند و نقش موثری در روند حرکتی این بخش دارند و به این دلیل اعلام می‌کنیم که رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان مانند 26 آذرماه سال 62 گوش به فرمان ولایت مطلقه فقیه هستند و بزرگ‌ترین افتخار آنها هم‌رزمی و هم‌خدمتی با شهدای حمل و نقل گیلان است.

کانون‌ها و انجمن‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای گیلان اظهار کردند: با شجاعت و شهامت به یادگار مانده از شهدای سرافراز راننده حمل و نقل جاده‌ای گیلان اعلام می‌کنیم که خطرهای راه، تصادفات رانندگی، دوری از خانواده، مقابله با تحریم‌ها و ... را به جان می‌خریم تا رضایت خداوند متعال را کسب کنیم و در این راه آگاهانه و مهم‌تر از آن عاشقانه بر همت خود می‌افزاییم تا شاهد ارتقای شکوه و همبستگی ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی و جهانی باشیم.

بیانیه مذکور در پایان تصریح کرده است: ما فرزندان دیار آیت‌الله بهجت (ره)، روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی، هشت هزار سردار، امیر و شهید سرافراز گیلان و از قبیله 8 دی عاشقان ولایت هستیم و کمر همت در راه اعتلای جمهوری اسلامی ایران بسته‌ و تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با عهدی که با ولایت بسته‌ایم در مسیر مقابله با تحریم‌های استکبار جهانی با تلاش و همت مضاعف می‌ایستیم.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول